کد خبر : 317729
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

خط آتش سیتی خاموش شده است؟ گواردیولا: قطعا!

خط آتش سیتی خاموش شده است؟ گواردیولا: قطعا!

پپ گواردیولا اذغان دارد تیم او با خوش‌شانسی توانست برنده دیدار با تاتنهام باشد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از ساکرنت، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای معوقه و حساس لیگ جزیره، تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان تاتنهام بود و توانست با شکست ۴ بر ۲ این تیم، اختلافش را با آرسنال صدرنشین به عدد ۵ کاهش دهد اما گواردیولا پس از سوت پایان بازی باز هم خوشحال نبود.

پپ گواردیولا به اسکای اسپورت گفت: برنده شدیم ولی خوش شانس بودیم. اگر دیر یا زود تغییر نکنیم، امتیازات زیادی را از دست خواهیم داد. انگیزه و میل به پیروزی از دقیقه یک در تیم ما نبود درست مثل هواداران که ۴۵ دقیقه ساکت بودند. آنها هو کردند اما تیم ما در پنج سال چهار لیگ برتر را برده است. موفقیت پس چیست؟ من قهرمانی های زیادی کسب کردم آن هم با وجود تیمی مثل لیورپول.

پس از حذف از جام اتحادیه برابر ساوتهمپتون، سیتی روز شنبه مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر شکست خورد تا روزهای تلخی داشته باشند.

این مربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا آتش هجومی سیتی خاموش شده است، پاسخ داد: قطعاً، در غیر این صورت ما گل هایی را که در هر بازی دریافت می‌کنیم را شاهد نخواهیم بود. امروز ما خوش شانس بودیم که تاتنهام را بردیم اما فردا شاید خوش شانس نباشیم.

از دقیقه ۵۱ تا ۶۳، شاگردان گواردیولا سه بار توسط آلوارز، ارلینگ هالند و ریاض محرز دروازه لوریس را باز کردند و کامبک زدند. این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰، سیتی باز هم توسط محرز به گل رسید تا با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز از میدان خارج شوند.

با این پیروزی، منچسترسیتی با یک بازی بیشتر و ۴۲ امتیاز در رده دوم باقی ماند و تاتنهام با همان ۳۳ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

خط آتش سیتی خاموش شده است؟ گواردیولا: قطعا!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − سه =