کد خبر : 317851
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
-

بُرد اقتصادی سرخ‌ها مقابل شاگردان تارتار با گل عالیشاه

بُرد اقتصادی سرخ‌ها مقابل شاگردان تارتار با گل عالیشاه

مصاف پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش عصرقائم، در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

پرسپولیس یک – ذوب‌آهن صفر

داور: وحید کاظمی

گل: امید عالیشاه (دقیقه ۶۹) از پرسپولیس

کارت زرد: مرتضی پورعلی‌گنجی (دقیقه ۲۶)، وحدت هنانوف (دقیقه ۶۰) از پرسپولیس و حبیب فرعباسی (دقیقه ۶۶) از ذوب‌آهن

کارت قرمز: –

جایگاه در جدول

پرسپولیس: ۳۵ امتیاز – رتبه اول

ذوب‌آهن:  ۱۸ امتیاز – رتبه دهم

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (دقیقه ۸۸ – کمال کامیابی‌نیا)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (دقیقه ۵۳ – شیخ دیاباته)، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک (دقیقه ۸۸ – فرشاد فرجی)، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گولسیانی، وحدت هنانوف (دقیقه ۶۸ – سروش رفیعی) و محمد عمری

ترکیب ذوب‌آهن: حمید فرعباسی، امیرحسین صدقی (دقیقه ۷۶ – جلال مداحی)، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، پوریا پورعلی (دقیقه ۸۷ – مهدی گودرزی)، محمدامین درویشی (دقیقه ۴۶ – سامان نریمان جهان)، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، محمدحسین اسلامی (دقیقه ۷۶ – سجاد آشوری)، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی (دقیقه ۷۶ – نادر محمدی)

نیمه اول

در دقیقه ۵ مسابقه، امیرحسین جدی با یک شوت از پشت محوطه جریمه پرسپولیس، می‌توانست دروازه سرخ‌پوشان را باز کند اما دفع ناقص بیرانوند، باعث شد تا توپ به تیر دروازه برخورد کند.

تا اواسط نیمه دوم، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و موقعیت‌های نصفه و نیمه دو تیم، نتوانست در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

پرسپولیس در ادامه کار خود، سعی کرد تا با پاس‌کاری‌های متعدد راهی به دروازه ذوب‌آهن پیدا کند اما شاگردان تارتار لایه‌های دفاعی مستحکمی داشتند و مانع از گلزنی سرخ‌پوشان شدند.

در دقیقه ۳۶ بازی، ذوب‌آهن روی یک حرکت ترکیبی، محمدحسین اسلامی را در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت کرد اما شوت این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

پرسپولیس در دقایق پایانی بازی، فشار بیشتری روی نیمه زمین ذوب‌آهن به وجود آورد اما سفیدپوشان اصفهانی تا پایان نیمه اول موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم مسابقه، پرسپولیس کار را هجومی آغاز کرد. سرخ‌پوشان با ارسال از جناحین، سعی بر تهدید دروازه ذوب‌آهن داشتند اما فرعباسی، ناجی تیمش در مقابل فشارهای سرخ‌پوشان بود.

مرتضی پورعلی‌گنجی، در دقیقه ۶۴ مسابقه، شوت محکم و سنگینی از پشت محوطه جریمه روانه دروازه ذوب‌آهن کرد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۹ این دیدار، پرسپولیس موفق شد گل اول این بازی را به ثمر برساند. سروش رفیعی بلافاصله پس از تعویض و حضور در میدان، مامور زدن یک ضربه کاشته از سمت چپ نیمه زمین ذوب‌آهن بود. او با سانتر خود موفق شد امید عالیشاه را صاحب موقعیت کند و این بازیکن با ضربه سر توانست گل اول سرخ‌پوشان را به ثمر برساند.

سروش رفیعی در دقیقه ۸۱ مسابقه از همان موقعیتی که پاس گل اول بازی را داد، بازهم سرخ‌پوشان را روی یک ضربه کاشته صاحب موقعیت کرد. سانتر او با ضربه سر مرتضی پورعلی‌گنجی همراه شد اما ضربه او راه به جایی نبرد و به اوت رفت.

یک دقیقه بعد شیخ دیاباته، از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن، شوت محکمی روانه دروازه ذوب‌آهن کرد ولی شوت این بازیکن را دروازه‌بان ذوب‌آهن مهار کرد.

شیخ دیاباته در دقیقه ۸۶، در یک مصاف تک به تک می‌توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند اما توپ روی پای این بازیکن ننشست و به بیرون رفت.

بُرد اقتصادی سرخ‌ها مقابل شاگردان تارتار با گل عالیشاه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + شانزده =