کد خبر : 316978
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
-

تلاش خانگی شمالی‌ها برای دهمین بُرد

تلاش خانگی شمالی‌ها برای دهمین بُرد

هفته هفدهم لیگ برتر فردا درحالی پیگیری می‌شود که تیم‌های هراز آمل صدرنشین و مس رفسنجان قعرنشین به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش عصرقائم، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ۲۱ دی با هفت دیدار در شهرهای گرگان، رامسر، تهران (دو مسابقه)، مشهد، یزد و رفسنجان پیگیری می‌شود.

تیم مس رفسنجان که با سه برد و ۱۲ امتیاز در انتهای جدول این رقابت‌ها قرار دارد، این هفته در سالن ۹ دی میزبان لبنیات هراز آمل صدرنشین و قهرمان نیم فصل مسابقات است.

هر چند از نظر داده‌های آماری مس امیدی برای پیروزی در این مسابقه برابر نماینده آمل ندارد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در چهار هفته اخیر تنها یک برد به دست آورده‌اند و روند خوبی ندارند به همین دلیل مسی‌ها امیدوارند با امتیاز میزبانی فاتح این میدان باشند تا وضعیت جایگاه خود در جدول بهبود بخشند.

مسابقه دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود لبنیات در آمل به پایان رسید و جبران این نتیجه انگیزه دیگری برای تیم رفسنجان است که با تمام توان مقابل صدرنشین بازی کند، زیرا چیزی برای از دست دادن ندارد.

در هفته هفدهم لیگ برتر مردان دو تیم پاس گرگان و هورسان رامسر که ۹ برد و ۲۶ امتیاز در گنجینه خود دارند و در رتبه‌های پنجم و ششم جدول قرار گرفتند، به ترتیب میزبان فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان هستند و امیدوارند در بازی‌های خانگی جشن دهمین پیروزی خود را بگیرند.

فولاد سیرجان با ۱۰ برد و ۳۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول است و در صورت شکست برابر میزبان خود جایگاه چهارم را از دست نخواهد داد. بازی دور رفت دو تیم سه بر دو به سود سیرجان پایان یافت و پاسی‌ها در اندیشه جبران این نتیجه هستند.

تیم ایفاسرام اردکان نیز که در هفته شانزدهم با اقتدار نیان الکترونیک خراسان را شکست داد و با هشت برد و ۲۴ امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت، این هفته در جدال با نماینده رامسر به دنبال نهمین برد خود است. ایفاسرام در دور رفت در بازی خانگی سه بر یک مغلوب هورسان شد.

سالن فدراسیون والیبال این هفته میزبان دو مسابقه است که تیم پیکان تهران از ساعت ۱۴ به مصاف راه‌یاب ملل مریوان می‌رود. پیکانی‌ها با ۱۱ برد و ۳۵ امتیاز در رتبه سوم جدول هستند و راه‌یاب با هفت برد و ۱۸ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب برای کسب سهمیه پلی‌آف تلاش می‌کنند و همین دلیل باید در دیدارهای باقی مانده نتایج بهتری کسب کنند، هر چند راه‌یاب در دور رفت موفق به شکست سه بر دو پیکان شد، اما به نظر می‌رسد که بازیکنان جوان این تیم هنوز به پختگی لازم برای شکست باتجربه‌ترین و پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران در تهران دست نیافتند.

در دیگر مسابقه شهر تهران در این هفته، سایپا دیگر تیم خودروساز لیگ برتر مردان میزبان شهرداری ارومیه است. شاگردان جهانگیر سیدعباسی در تیم ارومیه برای هفتمین برد خود به میدان می روند تا جایگاه دوازدهمی خود در جدول را بهبود بخشند، اما سایپا نیز از رتبه سیزدهمی راضی نیست و در تلاش برای ارتقاء جایگاه هست.

ارومیه در هفته شانزدهم موفق به شکست مس در بازی خانگی شد و سایپا سه بر یک مغلوب پیکان شد. نتیجه دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود سایپا شد اما ارومیه با هفته چهارم متفاوت است و در دور برگشت هنوز شکستی تجربه نکرده است. بنابراین انتظار دیداری جذاب از سوی دو تیم پایین جدولی وجود دارد.

تیم شهدای یزد در دیگر مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر مردان میزبان گیتی‌پسند اصفهان است. جدالی که در دور رفت سه بر دو به سود شهداب شد و نماینده اصفهان با هدف جبران نتیجه به میدان می‌رود. شهداب با ۱۲ برد و ۳۲ امتیاز در رتبه دوم جدول است و گیتی‌پسند با هفت برد و ۲۳ در جایگاه نهم قرار دارد.

سالن مهران مشهد نیز در این هفته لیگ برتر مردان میزبان یکی از دیدارهاست و نیان الکترونیک خراسان میزبان شهرداری گنبد است. جدالی که نتیجه آن برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

نیان با هشت برد و ۲۵ امتیاز در رتبه هفتم است و نماینده گنبد با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. دیدار دور رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود گنبد به پایان رسید و مشهدی‌ها با انگیزه انتقام به میدان می‌روند.
برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:
تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۴
پیکان تهران – راه‌یاب ملل مریوان
رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۵
هورسان رامسر – ایفاسرام اردکان
مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۵
نیان الکترونیک خراسان – شهرداری گنبد
یزد، سالن شاهدیه، ساعت ۱۵
شهداب یزد – گیتی‌پسند اصفهان
گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶
پاس گرگان – فولاد سیرجان ایرانیان
رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶
مس رفسنجان – لبنیات هراز آمل
تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۷
سایپا تهران – شهرداری ارومیه

تلاش خانگی شمالی‌ها برای دهمین بُرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − سیزده =