کد خبر : 316433
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
-

مردم با عبرت‌گرفتن از فتنه ۸۸ در اغتشاشات اخیر سربلند بیرون آمدند

مردم با عبرت‌گرفتن از فتنه ۸۸ در اغتشاشات اخیر سربلند بیرون آمدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در اغتشاشات اخیر مردم ایران با عبرت گرفتن از فتنه ۸۸ در این جنگ ترکیبی که بسیار سخت‌تر از فتنه ۸۸ بود سربلند بیرون آمدند.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی در مراسم یوم الله ۹ دی میاندورود در مسجد جامع سورک با بیان اینکه حرکت و حماسه شما مردم مازندران در ۹ دی هیچگاه فراموش نمی‌شود، اظهار کرد: بصیرت این نیست که در صف نماز و قرآن تسبیح آب بکشند، مردم ایران مردمی با بصیرت بودند.

وی بیان کرد: حضرت علی (ع) درباره ویژگی افراد بصیر می‌فرماید ابتدا اینکه هر چیزی را که می‌شنود قبول نمی‌کند چون دشمن با استفاده ار جنگ نرم با ایجاد شایعه پراکنی و اتهام به‌دنبال فریب مردم است و دوم اینکه وقتی نگاه می‌کند با دقت نگاه می‌کند و سوم اینکه از تاریخ عبرت می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر مردم ایران با عبرت گرفتن از فتنه ۸۸ در این جنگ ترکیبی که بسیار سخت‌تر از فتنه ۸۸ بود سربلند بیرون آمدند.

اصغری تصریح کرد: فتنه‌ها باعث می‌شود منافقین رسوا شوند و مرد از نا مرد مشخص شود وقتی فتنه نشود چگونه می‌توان خواص و سلبریتی‌ها و… را بشناسیم، همانطور که فتنه ۸۸ چهره واقعی خیلی از خواص را مشخص کرد این فتنه و اغتشاشات اخیر نیز چهره واقعی بسیاری را نمایان کرد.

وی با اشاره به سه جنگ با شکل و روش متفاوت که بر حضرت علی (ع) تحمیل شد، افزود: امروز به صورت همزمان هر سه روش در ایران در حال اجرا است اول به بهانه اعتراضات مردم را گلایه مند نشان دهند و به میدان بیاورند در این موضوع مردم گلایه مند هستند اما می‌دانند که نمی‌شود از بیرون آن را اداره کرد مردم دیندار هستند و دشمن روی دینداری مردم حساب نکرد.

اصغری اضافه کرد: دوم گفتند که باید ایران تکه تکه شود و سوم اینکه عملیات ایذایی و ارعاب را داشتند تا مردم را بترسانند، آتش زدن مدافعان امنیت در همین راستا بود اما تا اینجا دشمن شکست خورد.

وی تاکید کرد: یکی از مقامات نظامی صهیونیست می‌گوید که برای ادامه آشوب‌ها در ایران باید ابتدا به صنایع کلیدی ضربه بزنیم دوم عملیات نفوذ در بحران ارزی، اتفاقاتی که امروز در موضوع ارز در حال وقوع است در همین راستا است بماند بعضی‌ها در درون می‌گویند مردم اعتراض دارند و سر صندوق نمی‌آیند، بانیان وضع موجود شماها هستید که باعث شدید مردم سر صندوق ناامید شوند مردم مردمی با بصیرتی هستند شما باید عملکرد خود را در دوره‌های قبل درست می‌کردید.

این مسئول ادامه داد: سومین برنامه دشمن آموزش گروه‌های آشوب چهارم تمرکز بر روی برنامه هسته‌ایی علاوه بر آشوب و پنجم افشای اطلاعات نیروهای امنیتی و فضاسازی است این نقشه های دشمن است و باید مواظب باشیم.

اصغری درباره هدف دشمن از اجرای این برنامه، گفت: هدف دشمن از این کارها ابتدا جلوگیری از پیشرفت اقتصادی کشور است چون اساسا سرمایه گذار ترسو است اگر بداند محل سرمایه گذاری امنیت وجود ندارد حضور پیدا نمی‌کند دوم حکومت را مجبور به کشته سازی کند و سوم بر سر میز مذاکره باج بگیرد.

وی تصریح کرد: دشمن در زمان اغتشاشات اخیر پیغام داد که اگر می‌خواهید آشوب‌ها تمام شود باید صنایع هسته‌ایی و موشکی را کنار بگذارید که نشان می‌دهد دشمنان به‌دنبال تضعیف کشور هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: در دوره پسامدرنیسم چرا با ایران مشکل دارند؛ آنها می‌گویند کشورها یا باید پیشرفت علمی داشته باشند یا پیشرفت دینی و وقتی می‌بینند که ایران اسلامی به رهبری ولایت فقیه هم پیشرفت علمی دارد و هم دینداری را دارند عصبانی هستند.

مردم با عبرت‌گرفتن از فتنه 88 در اغتشاشات اخیر سربلند بیرون آمدند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 11 =