کد خبر : 316444
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
-

با چنگ و دندان سه امتیاز بازی با نفت‌مسجدسلیمان را گرفتیم

با چنگ و دندان سه امتیاز بازی با نفت‌مسجدسلیمان را گرفتیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان ما توانستند با چنگ و دندان سه امتیاز بازی با نفت مسجدسلیمان را بگیرند.

به گزارش عصرقائم، وحید فاضلی در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان که با برد یک بر صفر تیم آلومینیوم همراه بود، اظهار کرد: این برد را به هواداران و مردم اراک تبریک می‌گویم و امیدوارم این هدیه را از طرف بازیکنان تیم ما بپذیرند. همچنین خیلی خوشحالم که پس از چندین سال به شهر مسجدسلیمان آمده‌ام. امیدوارم در ادامه این تیم مردمی و پرهوادار موفق باشد و این تیم که با چنگ و دندان و خون دل به لیگ برتر صعود کرد، حفظ شود.

وی ادامه داد: این بازی برای ما دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه اول کاملاً بر بازی سوار بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم و روی یک ضربه کرنر به گل رسیدیم. در نیمه دوم نیز پیش‌بینی می‌کردیم که تیم‌مان از نظر سطح انرژی کمی افت کند زیرا ۱۰ ساعت با اتوبوس در راه بودیم و امروز هم کمی دیر به ورزشگاه رسیدیم. اما با تمام این حرف‌ها بازیکنان ما توانستند با چنگ و دندان سه امتیاز این بازی را بگیرند و واقعاً از آن‌ها ممنون هستیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شما در ادامه خواهید دید که سایر تیم‌ها هفته‌های آینده در مسجدسلیمان بازی‌های سختی خواهند داشت. حتی برای اینکه بتوانند یک امتیاز از نفت مسجدسلیمان بگیرند و آن موقع مشخص می‌شود که تیم آلومینیوم چه کار بزرگی انجام داد.

وی در پایان بیان کرد: مسجدسلیمان تیم خوبی است و جنگنده بازی کرد و می‌خواستند که نتیجه را برگردانند اما فوتبال است و خدا را شکر ما توانستیم سه امتیاز را بگیریم و برای طی کردن ۱۰ ساعت مسافت تا اراک روحیه خوبی داشته باشیم.

با چنگ و دندان سه امتیاز بازی با نفت‌مسجدسلیمان را گرفتیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =