کد خبر : 317562
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
-

مطهری: روی هوادارانمان در وطنی حساب کرده بودم

مطهری: روی هوادارانمان در وطنی حساب کرده بودم

سرمربی تیم فوتبال نساجی ابراز امیدواری کرد که تماشاگران بتوانند به ورزشگاه‌های فوتبال بازگردند.

به گزارش عصرقائم، مس رفسنجان و نساجی فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. حمید مطهری، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در شهر رفسنجان حضور پیدا کردیم. این شهر مردم مهمان‌نوازی دارد. قبلا هم با تیم‌های مختلفی به این شهر آمده‌ام که روزهای خوبی بوده است. تیم مس رفسنجان یک کادر فنی فوق‌العاده از لحاظ اخلاقی و فنی دارد که مس را به این جایگاه رسانده‌اند. فردا بازی سختی داریم.

او افزود: موفقیت این نیست که چه چیزی را پیش رو دارید، موفقیت این است که چه چیزی را می‌خواهید بگذرانید. ما می‌خواهیم بهترین خودمان باشیم. باید زمانی که توپ نداریم، خوب دفاع کنیم و زمانی که توپ داریم، خودمان را به مس غالب کنیم. خودمان را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم. مثل همیشه از بازیکنان می‌خواهم که با قلبشان بازی کنند و هواداران را خوشحال کنند. همه جوره برای یک بازی خوب با مس رفسنجان آماده هستیم.

سرمربی نساجی درباره نزدیکی تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال گفت: قبل از بازی‌های هفته پانزدهم جایگاه ما جایگاه پنجم بود اما بعد از باخت به جایگاه نهم رفتیم و مس پنجم شد. تیم‌ها به هم نزدیک هستند. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت می‌شود. تیم‌هایی موفق می‌شوند که در لحظات حساس، هوشمندانه بازی می‌کنند. باید در بازی فردا با تمرکز کامل بازی کنیم.

مطهری در ادامه درباره غایبان تیمش در دیدار با مس رفسنجان گفت: مصدوم و محروم خاصی نداریم و برای بازی فردا آماده‌ایم.

او در پایان درباره حضور تماشاگران در بازی با مس رفسنجان و احتمال حضور آن‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: فوتبال با هوادارانش زنده است. آن‌ها انرژی مثبتی به تیم‌هایشان می‌دهند. متاسفانه ما در دو بازی هوادار داشته‌ایم. ما روی حضور هواداران پرشورمان در ورزشگاه وطنی حساب باز کرده بودم. همه هواداران باید به ورزشگاه بیایند و به تیم شهرشان انرژی بدهند. من خیلی خوشحالم که اگر این اتفاق بیفتد. برای تیم ما هم خیلی خوب است که در ورزشگاه وطنی هوادارانمان را داشته باشیم.

مطهری: روی هوادارانمان در وطنی حساب کرده بودم/ می‌خواهیم خودمان را به مس غالب کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 3 =