کد خبر : 316105
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
-

حمایت بنیاد مستضعفان از هموطنان نیازمند مسیحی، ارمنی و آشوری

حمایت بنیاد مستضعفان از هموطنان نیازمند مسیحی، ارمنی و آشوری

معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی، بخشی از اقدامات این بنیاد در حمایت از هموطنان ارمنی، مسیحی و آشوری را تشریح کرد.

به گزارش عصرقائم، وحید خاوئی با اشاره به کمک‌های موردی بنیاد مستضعفان به هموطنان مسیحی، ارمنی و آشوری اظهار کرد: طی سال گذشته و امسال تلاش داشتیم تا با حفظ ارتباطات موجود میان بنیاد مستضعفان و هموطنان ارمنی، مسیحی و آشوری، بتوانیم کمک‌هایی را در اختیار خانواده‌های نیازمند این افراد قرار دهیم.

مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بیش از ۵ هزار فقره انواع حمایت‌ها از هموطنان مسیحی، ارمنی و آشوری صورت گرفته، افزود: در این مدت، حمایت‌های بنیاد مستضعفان از این افراد در قالب «تسهیلات»، «اهدای جهیزیه»، «توزیع بسته‌های معیشتی» و «توزیع کارت‌های اعتباری خرید» تعریف شده که بیشترین سهم از این حمایت‌ها، در بخش ارائه تسهیلات بوده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وی در پایان با تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت عیسی (ع) خاطرنشان کرد: ما در بنیاد مستضعفان، تلاش داریم تا برای کاهش تکانه‌های اقتصادی که متاسفانه برخی از خانواده‌ها و اقشار ضعیف‌تر را تحت تاثیر قرار داده، گام برداریم و در این مسیر خود را در کنار تمام مستضعفین فارغ از هر قومیت، مذهب، دین و آیین می‌دانیم.

حمایت بنیاد مستضعفان از هموطنان نیازمند مسیحی، ارمنی و آشوری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − هفت =