کد خبر : 314725
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
-

تلاش برای حضور بانوان پاراوزنه بردار در بازی‌های پاراآسیایی

تلاش برای حضور بانوان پاراوزنه بردار در بازی‌های پاراآسیایی

معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی با اعلام خبر تحویل ۱۲ هزار و ۵۲۰ خانه به خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر، از تخصیص ۹۲۰ میلیارد تومان برای خانه‌دار شدن خانواده‌های دو معلول خبر داد.

به گزارش عصرقائم، بنیاد مستضعفان، وحید خاوه‌ای با اشاره به آخرین وضعیت پروژه احداث مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر که توسط بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی در حال انجام است، اظهارداشت: به دنبال اجرای تفاهم نامه‌های قبلی منعقد شده میان بنیاد مستضعفان و بهزیستی، تا پایان آبان‌ماه سال جاری بیش از ۱۲ هزار و ۵۲۰ خانواده صاحب دو فرد دارای معلولیت و بیشتر خانه‌دار شده‌اند و روند اجرایی کامل این تفاهم‌نامه‌ها همچنان ادامه دارد.

خاوه‌ای افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب دو تفاهم‌نامه احداث شده که با تکمیل اجرای آنها، ۱۸ هزار و ۳۰۰ خانواده صاحب دو فرد دارای معلولیت و بیشتر در سراسر کشور خانه‌دار می‌شوند.
وی درخصوص سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان برای اجرای این پروژه گفت: بنیاد مستضعفان برای احداث مسکن خانه‌های پرجمعیت از نظر افراد دارای معلولیت، بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان را تخصیص داده است که این اعتبار برای احداث بیش از ۱۰ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و ۸ هزار و ۱۴۰ واحد در مناطق روستایی است.

تحویل 12500 واحد مسکونی به خانواده‌های صاحب 2 معلول و بیشتر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − دو =