کد خبر : 315920
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
-

تاوارس: باید واقع‌بین باشیم

تاوارس: باید واقع‌بین باشیم

سرمربی صنعت نفت‌ آبادان می‌گوید تیمش به دنبال کسب نتیجه مطلوب در بازی‌های پیش‌رو در رقابت‌های لیگ برتر است.

به گزارش عصرقائم، ادسون تاوارس، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ استقلال تیم بزرگی در ایران است و باید بدانیم مقابل چه تیمی بازی داریم و محدودیت‌های خودمان را مقابل این تیم در نظر بگیریم. حریف برای ما قابل احترام است و ما هم باید شرایط خود را در نظر بگیریم. باید بهترین عملکرد را در بازی پیش‌رو نشان دهیم.

او درباره تمریناتی که با صنعت نفت آبادان داشته است و شرایط این تیم خاطرنشان کرد:‌ خیلی از تمرین‌ها ممکن است ۲ بار در روز برگزار شود اما صرف تمرین کردن نمی‌تواند نقاط ضعف و قوت بازیکن را مشخص کند. فقط در بازی‌های رسمی است که می‌توان به این مسائل به طور کامل واقف شد. بازیکنان از نظر بدنی خوب هستند اما از نظر تاکتیکی در شرایط ایده‌آلی نیستند. ما با مسئولان و هیات مدیره هفته‌ای ۲ بار جلسه داریم تا تیم را نسبت به گذشته قوی‌تر از قبل کنیم.

تاوارس افزود: نمی‌شود نتایج را پیش‌بینی کرد. هیچ‌کس در جام جهانی فکرش را نمی‌کرد مراکش تا مرحله نیمه‌نهایی بالا بیاید. هدف ما این است که تیم خود را از این شرایط خارج کنیم. نمی‌توانم نتایج بازی‌ها را پیش‌بینی کنم. الان ۱۸ بازی تا انتهای فصل باقی مانده است و اگر برنامه‌ای داشته باشم، هدف من این است تمام بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارم اما باید مقداری واقع‌بین باشیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند در رقابت‌های لیگ برتر ماندگار شود؟ گفت: این از آن‌ سوال‌هایی بود که باید پیش‌بینی کرد. به نظر شما چه کسی قهرمان لیگ برتر می‌شود؟ من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما امیدوارم قهرمان شویم!

او درباره پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: نمایش و نتیجه‌ را نباید یکی کنیم. ما دنبال نمایش زیبا نیستیم و می‌خواهم نتایج بازی را کسب کنیم. دنبال این هم هستیم که نمایش خوبی داشته باشیم اما این برای وقتی است که تیم ما کامل باشد. ۳ بازیکن تیم به علت مصدومیت در اختیار تیم ما نیستند. یک بازیکن خارجی چند روز گذشته به جمع ما اضافه شد و یک بازیکن هم احتمال دارد در چند روز آینده اضافه شود. اگر این اتفاقات رخ دهد و تیم کامل شود، سعی می‌کنیم که نمایش بهتری داشته باشیم. نمایش خوب و نتیجه، آن‌ چیزی است که ما دنبالش هستیم.

تاوارس درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت:‌ طالب(ریکانی) از قبل مصدوم است و دارد کارهای مربوط به مصدومیتش را انجام می‌دهد. حسن بیت سعید هم مصدوم است. ما به طور کلی ۴ مصدوم داریم و محروم هم برای این بازی نداریم.

تاوارس: باید واقع‌بین باشیم/ کسب نتیجه از نمایش زیبا برای من مهم‌تر است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 5 =