کد خبر : 307284
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
-

انتصاب یک زن به عنوان رئیس ‌بخش ایران در سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی

انتصاب یک زن به عنوان رئیس ‌بخش ایران در سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی

سازمان جاسوسی – تروریستی موساد رژیم صهیونیستی اعلام کرد، دو زن را در دو پُست حساس در این سازمان منصوب کرده است.

به گزارش عصرقائم، در اطلاعیه موساد آمده، برای اولین بار در تاریخ این نهاد یک زن با نام اختصاری «ک» در پستی حساس یعنی «دفتر ایران» در موساد منصوب شده است.

در این اطلاعیه اعلام شده، زن دیگری با نام اختصاری «الف» نیز در پستی مهم یعنی رئیس‌مرجع اطلاعات «جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات» منصوب شده است.
موساد اعلام کرد، رئیس‌بخش ایران مسؤول راهبرد موساد در تعامل با «همه جوانب تهدید ایران و فرماندهی یکپارچگی عملیات، تکنولوژی و اطلاعات در سازمان با ارتش اسرائیل و تمام دستگاه‌های امنیتی» است، وی از پیشکسوتان اطلاعاتی است و در حال حاضر نیز یکی از بالاترین، مهم‌ترین و تأثیرگذارترین سمت‌ها را در موساد برعهده‌دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده، خانم «الف» نیز نزدیک به بیست سال است که در مرکز عملیات اطلاعاتی موساد مشغول است. وی مسئول قاعده‌‌سازی تصویر اطلاعاتی استراتژیک داخلی در مسایل مختلف از جمله برنامه هسته‌ای ایران، تروریسم جهانی، عادی‌‌سازی روابط با جهان عرب و اطلاعات مربوط به همه عملیات موساد است و صدها کارمند در جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل آن را مدیریت می‌کند. معاون وی نیز یک خانم با نام اختصاری «ه» است.

در همین رابطه «دیوید بارنیا» رئیس‌موساد گفت، خانم دیگری به نام «ه» به عنوان معاون سازمان اطلاعات و نیز یک خانم با نام اختصاری «ص» به عنوان معاون منابع انسانی منصوب شدند، بنابراین اکنون چهار زن در رأس موساد مشغول به کار هستند.

وی افزود، بالاترین سمتی که یک زن در موساد داشته مربوط به سی سال پیش بوده، «الیزا ماگن- هلوی» در آن زمان معاون مدیر این سازمان بود.
موساد عملیات‌های جاسوسی و تروریستی رژیم صهیونیستی در خارج فلسطین را بر عهده ‌دارد.

انتصاب یک زن به عنوان رئیس ‌بخش ایران در سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 19 =