کد خبر : 306937
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
-

انگلیس در گروه مرگ قرار دارد

انگلیس در گروه مرگ قرار دارد

یک مجله انگلیسی به ارزیابی از رقیبان تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی پرداخت و عملکرد تیم ملی ایران را ستود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مجله GQ، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در راه است و فقط ۱۰۰ روز دیگر تا شروع این رویداد باقی مانده است. انگلیس پس از اینکه در سال ۲۰۱۸ در یک گروه بسیار مطلوب در روسیه قرار گرفت، در جام جهانی قطر به نوعی در “گروه مرگ” قرار گرفته است. حداقل اگر رده‌بندی فیفا را ملاک قرار دهیم، گروه B سخت‌ترین گروه است. این گروه بالاترین میانگین رده بندی فیفا در بین تمام گروه های مرحله گروهی را دارد.

هیچ کس نمی تواند به این زودی درخشش تیم ملی ولز در یورو ۲۰۱۶ را فراموش کند؛ جایی که ولز توانست بلژیک را با تمام ستارگان خود شکست دهد و به نیمه نهایی برسد. آمریکا نیز در جام جهانی ۲۰۱۴ درخشش خوبی داشت و به دور دوم رسید که برابر بلژیک شجاعانه بازی کرد ولی در نهایت شکست خورد.

ایران نیز در دوره قبل جام جهانی عملکرد خوبی داشت و در بازی با پرتغال، اسپانیا و مراکش چهار امتیاز از جمله یک تساوی مقابل قهرمان سابق یورو کسب کرد.

این مجله در ادامه به بررسی دیدار ایران و آمریکا در جام جهانی پرداخت که یکی از دیدارهای حساس گروه دوم جام جهانی است.

 ایران – آمریکا

ایالات متحده  پس از تحقیر فاجعه بار برابر ایران در باخت غافلگیرکننده جام جهانی ۱۹۹۸، که به عنوان «سیاسی‌ترین بازی» توصیف می شود به دنبال جبران است. تیم ملی فوتبال آمریکا اکنون در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. آنها استعدادهای جوانی مانند کریستین پولیشیچ از چلسی و تیموتی وه‌آ از لیل را در خط حمله دارند. همچنین تایلر آدامز از لیدز و وستون مک کنی از یوونتوس در خط میانی نیز از جمله دیگر بازیکنان خوب آمریکا در این دوره می توانند شوند. الان زمان خوبی است که هوادار آمریکا باشید.

آقای گل انگلیسی؟

آقای گل نخستین دوره مسابقات جام جهانی که در سال ۱۹۳۰ در اروگوئه برگزار شد، گیلیرمو استابیله، ستاره تیم ملی آرژانتین بود که نه تنها هشت گل از مجموع ۱۴ گل آرژانتین در این جام جهانی را وارد دروازه حریفان کرد، بلکه این هشت گل را در طول تنها ۴ بازی به ثمر رساند. از آن زمان به بعد کسب عنوان آقای گلی برای مهاجمان در جام جهانی یک هدف بوده است.

در دوره قبل هری کین از انگلیس عنوان آقای گلی را به دست آورد. کین پس از گری لینه‌کر در سال ۱۹۸۶، دومین انگلیسی شد که  به عنوان بهترین گلزن جام جهانی معرفی می‌شود.

انگلیس در مرحله گروهی با ایالات متحده آمریکا، ایران و ولز دیدار خواهد کرد و تیم گرت ساوت گیت پس از رسیدن به فینال یورو ۲۰۲۰ در تابستان گذشته شانس خود را برای یک تورنمنت موفق دیگر خواهد داشت. کین در رده دوم  بهترین گلزنان تاریخ انگلیس قرار دارد.

انگلیس در گروه مرگ قرار دارد/ آمریکا به دنبال جبران شکست خفت بار برابر ایران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − ده =