کد خبر : 299135
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
-

پوشش زنده مراسم هئیت‌های شاخص کشور با پلتفرم «تکیه» در رمضان

پوشش زنده مراسم هئیت‌های شاخص کشور با پلتفرم «تکیه» در رمضان

مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی از پوشش زنده مراسم‌ها در ماه مبارک رمضان در پلتفرم خبر داد و گفت: ۱۲۰ هزار قطعه صوتی و تصویری برای روزه‌داران عزیز در این پلتفرم بارگزاری شده است.

به گزارش عصرقائم، با آغاز ماه مبارک رمضان و علاقه بیشتر مردم به حضور در مراسمات مذهبی پلتفرم تکیه که مدتی است از فعالیت آن می‌گذرد شرایطی را فراهم کرده که روزه‌داران بتوانند به صورت زنده و برخط از مراسمات مذهبی سراسر کشور بهره‌مند شوند.

حسین محمدی مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: پلتفرم تکیه از محرم سال ۱۳۹۹ فعالیتش را آغاز و با تلاش همکاران این شرایط برای هموطنان عزیز فراهم کرده تا مراسمات مذهبی سراسر کشور را به دلخواه و به صورت برخط مشاهده کنند.

وی ادامه داد: حدود ۴ هزار هیأت در ایام محرم امسال برای پخش زنده روی «تکیه» ثبت نام کردند. در این سایت به نشانی tekye.net بیش از ۱۲۰ هزار قطعه صوتی آرشیو شده است. کاربران می‌توانند در قسمت پخش زنده، سخنرانی و مداحی و مراسم مذهبی مدنظر خود را انتخاب و یا از آرشیو به مطالب قبلی دست پیدا کنند.

مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی افزود: با آغاز ماه مبارک رمضان نیز با توجه به اینکه شاید برخی از خانواده‌های محترم شرایط حضور در مراسمات مذهبی مربوط به این ماه پربرکت را نداشته باشند از این رو شرایط استفاده برخط و آنلاین مراسم‌ها و هیئات‌های مذهبی شاخص کشور را در پلفترم تکیه فراهم کرده‌ایم.

محمدی اضافه کرد: در شب دوم ماه مبارک رمضان مراسمات بیش از ۴۰ هیئت شاخص را پوشش داشتیم که این روند در شب‌های دیگر نیز این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل مؤسسه تکیه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: استفاده از پلتفرم تکیه چندویژگی دارد، اولین ویژگی آن دسترسی آسان و رایگان خانواده‌ها به جلسات و هئیات‌های مذهبی شاخص است، همچنین کاربران محترم می‌توانند در طول روز هم دسترس به آرشیو دسترسی داشته باشند.

محمدی از ایجاد کانال «تکیه» در سامانه آموزشی «شاد» خبر داد و گفت: محتوای مذهبی ماه محرم که توسط مداحان و سخنرانان تولید می‌شود برای دانش‌آموزان نیز در این سامانه در دسترس قرار گرفته است. همچنین برای فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) پویشی را در شبکه شاد برای دانش‌آموزان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: ۸ گروه محتوایی را در شبکه شاد مشخص کرده‌ایم که دانش‌آموزان دختر و پسر می‌توانند در این گروه‌ها محتوا تولید و به دست ما برسانند تا آنها را در فضای مجازی منتشر کنیم.

پوشش زنده مراسم هئیت‌های شاخص کشور با پلتفرم «تکیه» در رمضان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 5 =