کد خبر : 124577
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
-

پیام اصلی کنفرانس وحدت اسلامی محوریت جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر توطئه آمریکاست

پیام اصلی کنفرانس وحدت اسلامی محوریت جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر توطئه آمریکاست

به گزارش قائم آنلاین، سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی با شعار قدس محور مقاومت صبح امروز با تلاوت آیاتی از قرآن مجید رسما آغاز به کار کرد. در این مراسم بیش از ۱۰۰ نماینده کشور جهان حضور داشتند و چهره هایی، چون رییس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام علومی وزیر اطلاعات، بهرام قاسمی

به گزارش قائم آنلاین، سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی با شعار قدس محور مقاومت صبح امروز با تلاوت آیاتی از قرآن مجید رسما آغاز به کار کرد. در این مراسم بیش از ۱۰۰ نماینده کشور جهان حضور داشتند و چهره هایی، چون رییس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام علومی وزیر اطلاعات، بهرام قاسمی سخنران وزارت خارجه و آیت الله شبیری زنجانی و همچنین رییس جمهور سابق افغانستان، نخست وزیر سابق عراق، وزیر دینی سابق تونس و نعیم قاسم نماینده حسن نصرالله از چهره‌های بین المللی حاضر در این مراسم و همچنین سرکار خانم زهرا مصطفوی دختر امام خمینی حاضر در این نشست بودند.

گفتنی است در آغاز این مراسم آیت الله محسن اراکی دبیرکل کنفرانس وحدت اسلامی در آغاز سخنان خود با تشکر از مراجع تقلیدی که با پیام‌های خود در این مراسم مشارکت فعال داشتند گفت: آیت الله مکارم شیرازی و نوری همدانی از جمله مراجعی بودند که پیام ویژه‌ای برای کنفرانس سی و دوم وحدت اسلامی ارسال کرده و ما را مورد عنایت قرار دادند.

وی پیام اصلی این کنفرانس را استقامت و وحدت جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه نشان می‌دهد که پروژه تفرقه و تکفیر در منطقه شکست خورده و جهان اسلام با همه تنوع‌های قومی یکپارچه و یکدل در مسیر رسول الله گام برمی دارد.

آیت الله اراکی محور بعدی این تشکل کنفرانس شکست متحدین منطقه‌ای آمریکا در برابر جبهه مقاومت دانست و گفت: تشکیل این اجتماع بزرگ برای پشتیبانی از سران مقاومت در منطقه است. در حقیقت تشکیل این کنفرانس پیام آور آن است که جمهوری اسلامی محور جهان اسلام است و در برابر توطئه‌های آمریکا پیروزمند است. همچنین اعلام شکست آمریکا در جهان اسلام و همه جهان و آغاز افول امپریالیسم آمریکایی هاست.

وی محور بعدی تشکیل این کنفرانس را اعلام پشتیبانی از ملت‌های قهرمانی، چون فلسطین و یمن دانست که در برابر صهیونیست ها، رژیم سعودی و آمریکا مقاومت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =