کد خبر : 120582
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
-

بایرن مونیخ و تکذیب تلاش برای جدایی از بوندس لیگا

بایرن مونیخ و تکذیب تلاش برای جدایی از بوندس لیگا

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از “ورزش سه”، نشریه اشپیگل مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ، دو سال پیش برای خروج از بوندس لیگا و شرکت در رقابت هایی تحت عنوان سوپرلیگ که با حضور تیم‌های بزرگ اروپایی در یک لیگ مجزا برگزار می‌شود، راهکارهای قانونی را بررسی کرده است. برگزاری چنین رقابتی، چمپیونزلیگ

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از “ورزش سه”، نشریه اشپیگل مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ، دو سال پیش برای خروج از بوندس لیگا و شرکت در رقابت هایی تحت عنوان سوپرلیگ که با حضور تیم‌های بزرگ اروپایی در یک لیگ مجزا برگزار می‌شود، راهکارهای قانونی را بررسی کرده است. برگزاری چنین رقابتی، چمپیونزلیگ را تحت تاثیر قرار خواهد داد و همچنین روی لیگ های داخلی نیز موثر خواهد بود. اشپیگل همچنین مدعی شده که رومینیگه از جایگاهش به عنوان رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا در آن زمان استفاده کرده تا یوفا را متقاعد کند برگزاری چنین رقابتی نفع مالی خوبی خواهد داشت. با این حال، هم باشگاه بایرن مونیخ و هم رومینیگه، این موضوع را تکذیب کردند.

رومینیگه در بیانیه ای که در سایت بایرن مونیخ منتشر شد نوشت:” من به طور قطعی چنین موضوعی را تکذیب می‌کنم. تلاش برای تغییر و مذاکرات آن بین اتحادیه باشگاه‌های اروپا و یوفا، کذب است. تا وقتی من رئیس باشگاه بایرن مونیخ هستم در کنار عضویتش در بوندس لیگا ایستاده ام.”

باشگاه بایرن نیز بیانیه ای منتشر کرد و نوشت:” در مورد مطلبی که در روز سوم نوامبر در مجله اشپیگل درباره خیانت رومینیگه در زمان ریاستش بر اتحادیه باشگاه‌های اروپا منتشر شده باید گفت که نه او و نه باشگاه بایرن مونیخ، هیچگاه چنین اقداماتی انجام نداده اند. باشگاه بایرن از برگزاری رقابت های سوپرلیگ به هیچ وجه اطلاعی ندارد و در مذاکرات آن شرکت نکرده است. همچنین باشگاه از مدارکی که توسط اشپیگل ارائه شده بی خبر است.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 8 =