کد خبر : 68297
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۸:۵۰
-

با این روش شارژدهی سامسونگ را تا دوبرابر افزایش دهید

با این روش شارژدهی سامسونگ را تا دوبرابر افزایش دهید

به گزارش قائم آنلاین،همه می‌دانیم تمام شدن شارژ گوشی مخصوصا در مواقع ضروری به‌شدت مشکل‌ساز خواهد بود. متاسفانه فعلا نسل باتری‌های تلفن همراه تا این اندازه توانایی نگه‌داری شارژ را دارند و شاید تا آینده دور شاهد تغییر بزرگی در این زمینه نباشیم. کمپانی‌های مختلف با ارایه راه‌ حل‌های نرم‌افزاری برای افزایش شارژدهی، در تلاش‌‌اند

به گزارش قائم آنلاین،همه می‌دانیم تمام شدن شارژ گوشی مخصوصا در مواقع ضروری به‌شدت مشکل‌ساز خواهد بود. متاسفانه فعلا نسل باتری‌های تلفن همراه تا این اندازه توانایی نگه‌داری شارژ را دارند و شاید تا آینده دور شاهد تغییر بزرگی در این زمینه نباشیم.

کمپانی‌های مختلف با ارایه راه‌ حل‌های نرم‌افزاری برای افزایش شارژدهی، در تلاش‌‌اند تا تغییرات بزرگی در این زمینه ایجاد کنند. در اندروید به‌صورت پیش‌فرض حالتی با عنوان Battery saving موجود بوده که با فعال کردن آن تغییرات اندکی در گوشی شما ایجاد می‌گردد و به شارژدهی بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد.

اما در گوشی‌های سامسونگ علاوه بر قابلیت Battery saving معمولی، یک ویژگی خاص دیگر برای افزایش شارژدهی آن موجود بوده که با فعال کردنش به شارژدهی تا دو برابر بیشتر از حالت معمولی دست خواهید یافت. این ویژگی در گوشی‌های سامسونگی که از نسخه قدیمی اندروید استفاده می‌کنند، با نام ‌Ultra Power Saving در دسترس است.

با فعال کردن حالت ذخیره انرژی باتری حرفه‌ای گوشی، اپلیکیشن‌های اضافی غیرفعال می‌شوند، یک محدود کننده سرعت برای پردازنده ایجاد می‌شود و رزولوشن نمایشگر کاهش می‌یابد. برای استفاده از این ویژگی در گوشی‌های سامسونگ مراحل زیر را به‌ترتیب دنبال کنید:

وارد منوی تنظیمات گوشی سامسونگ خود شوید.

گزینه Device maintenance را انتخاب کنید.

بر روی Battery کلیک کنید.

در بخش Power saving mode گزینه MAX را فعال کنید.

در آخر بر روی Apply کلیک کنید.

دقت کنید شاید گزینه Device maintenance در مدل‌های قدیمی‌تر سامسونگ وجود نداشته باشد و در این صورت در منوی تنظیمات باید به‌دنبال منوی Battery و گزینه Ultra Power Saving باشید.

در این حالت با یک صفحه مشکی رنگ در نمایشگر مواجه خواهید شد. در این صفحه چند آیکون مربوط به برنامه‌های ضروری مثل برقراری تماس موجود بوده و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین افکت‌ها، ویبره، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن و … غیرفعال خواهند شد.

نظر شما در رابطه با این ویژگی در گوشی‌های سامسونگ چیست؟ آیا آن را در مواقع ضروری کاربردی می‌دانید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + ده =