کد خبر : 68269
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
-

صد میلیون‌دلار فروش شب عیدی جنگ ستارگان

صد میلیون‌دلار فروش شب عیدی جنگ ستارگان

به گزارش قائم آنلاین، بنابر آمار منتشر شده باکس‌آفیس جنگ ستارگان: آخرین شوالیه با فروش صد میلیون دلاری در تعطیلات چهار روزه عید میلادی به بالاترین رقم برای این ایام دست یافت. بنابر آمار منتشر شده باکس‌آفیس «جنگ ستارگان: آخرین شوالیه» با فروش صد میلیون دلاری در تعطیلات چهار روزه عید میلادی به بالاترین رقم

به گزارش قائم آنلاین، بنابر آمار منتشر شده باکس‌آفیس جنگ ستارگان: آخرین شوالیه با فروش صد میلیون دلاری در تعطیلات چهار روزه عید میلادی به بالاترین رقم برای این ایام دست یافت.

بنابر آمار منتشر شده باکس‌آفیس «جنگ ستارگان: آخرین شوالیه» با فروش صد میلیون دلاری در تعطیلات چهار روزه عید میلادی به بالاترین رقم برای این ایام دست یافت.

چهار فیلم تازه اکران شده دیگر این روزهای سینمای جهان علی‌رغم موفقیت نتوانستند به اینچنین رقمی شگفت‌انگیز برسند. «جومانجی» از فیلم‌های جدید از بقیه بهتر بود. این محصول کمپانی «سونی» جایگاه دومین فیلم پرفروش را با ۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار ازآن خود کرد.

«Pitch Perfect 3» از کمپانی یونیورسال با ۲۶ میلیون و ۴۲۴ هزار دلار و نمایش در ۳۴۴۷ سالن سینما به مدت یک هفته اکران در جایگاه سوم پرفروش‌ها ایستاد.

«بزرگ‌ترین شومن» از کمپانی فاکس قرن بیستم با ۱۴ میلیون و ۴۱۰ هزار دلار و نمایش در ۳۰۰۶ سالن سینما به مدت یک هفته اکران رتبه چهارم پرفروش‌ترین فیلم‌های باکس‌آفیس را به خود اختصاص داد.

«فردیناند» با ۱۰ میلیون و ۱۱۸ هزار دلار، «کوکو» با ۸ میلیون و ۱۸۸ هزار دلار، «کوچک‌سازی» با ۷ میلیون و ۶۷۰ هزار دلار، «تاریک‌ترین ساعت» با ۵ میلیون و ۵۱۴ هزار دلار، «پدر معنوی» با ۵ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار و «شکل آب» با ۴ میلیون و ۴۲۰ هزار دلار به ترتیب در رتبه‌های پنجم تا دهم پرفوش‌ترین فیلم‌های فهرست باکس‌آفیس در تعطیلات عید میلادی قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =