کد خبر : 67864
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
-

صادرات بیش از ۴۱۵ تن انواع محصولات ایرانی از گمرک فریدونکنار

صادرات بیش از ۴۱۵ تن انواع محصولات ایرانی از گمرک فریدونکنار

به گزارش قائم آنلاین، حسین منفردی در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات کالا از گمرک این شهرستان اظهار کرد: یکی از ارکان مهم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که توجه ویژه‌ای به آن شده، امر صادرات است. وی خاطرنشان کرد: از آنجا که اقتصاد ایران به درآمدهای نفتی وابسته است، کاهش این درآمد‌ها می‌تواند به اقتصاد

به گزارش قائم آنلاین، حسین منفردی در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات کالا از گمرک این شهرستان اظهار کرد: یکی از ارکان مهم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که توجه ویژه‌ای به آن شده، امر صادرات است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که اقتصاد ایران به درآمدهای نفتی وابسته است، کاهش این درآمد‌ها می‌تواند به اقتصاد ضربه وارد کند و به این دلیل، توسعه صادرات غیرنفتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: تأکید بر برون‌گرایی همراه با درون‌نگری که در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مورد تأکید قرار گرفته نشانه دیگری از لزوم توجه به محوریت صادرات در اقتصاد است.

منفردی یادآور شد: در آذر ماه سال جاری گمرک بندر شهرستان فریدونکنار در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید و برای تحقق اقتصاد مقاومتی با تسهیل در امور اجرایی صادرات و حمایت صادرکنندگان، بیش از ۴۱۵ تن انواع محصولات و کالای ایرانی را به دیگر کشورها صادر کرده است.

وی افزود: ارزش این صادرات ۸۲۱ هزار و ۹۱۲ دلار بوده که معادل بیش از ۲۹ میلیارد ریال می‌شود و در رونق اقتصادی منطقه و کشور می تواند موثر  باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − شش =