کد خبر : 66645
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
-

دغدغه محیط زیست برای رامسر یا کشور نیست بلکه مشکلی جهانی است

دغدغه محیط زیست برای رامسر یا کشور نیست بلکه مشکلی جهانی است

به گزارش قائم آنلاین،مؤسسه ترانه نجات طبیعت در اقدامی جالب نشست و گفت‌وگو های ترنج “جایگاه شهرداری ‌ها و دولت در حکمرانی محیط زیستی” را برگزار کرد. دبیر مؤسسه ترانه نجات طبیعت در ابتدای نشست با اشاره به اینکه در نظام ما فرهنگ به فراموشی سپرده شده است، گفت: فرهنگ نیاز به آموزش دارد که

به گزارش قائم آنلاین،مؤسسه ترانه نجات طبیعت در اقدامی جالب نشست و گفت‌وگو های ترنج “جایگاه شهرداری ‌ها و دولت در حکمرانی محیط زیستی” را برگزار کرد.

دبیر مؤسسه ترانه نجات طبیعت در ابتدای نشست با اشاره به اینکه در نظام ما فرهنگ به فراموشی سپرده شده است، گفت: فرهنگ نیاز به آموزش دارد که مسؤولان باید به آن توجه می‌کردند و این ویژه به این دولت و یا دولت قبل نیست.

امیر‌حسین حلاجیان اظهار کرد: رسیدن به توسعه پایدار نیازمند ایجاد تعادل بین توسعه و محیط زیست و زباله است و با مطالبه ‌گری بیشتر مردم از مسئولان امیدواریم که مسئولان هم بیشتر به موضوع محیط ‌زیست و توسعه توجه کنند.

وی با اشاره به شورا‌های شهر و روستا و مطرح کردن اینکه با آغاز به کار شورا‌ها در رامسر چه چیزی به دست آوردیم، تصریح کرد: از منتخبان مردم انتظار بیشتری داریم که نسبت به دغدغه‌های مردم حساس بوده و در این جهت گام ‌های موثری بردارند.

فرماندار رامسر نیز با بیان اینکه با افزایش چنین نشست ‌هایی می ‌توان توجه مردم به محیط زیست را افزایش دهیم، اظهار کرد: دغدغه محیط زیست برای رامسر یا کشور نیست بلکه مشکلی جهانی است.

محمد آزاد با اشاره به اینکه رامسر شهرستانی سبز است و وجود جنگل ‌های انبوه و دریا نقش رامسر را برجسته می‌کند، تاکید کرد: هر فردی در راستای حفظ محیط زیست باید اقدام کند.

فرماندار رامسر به تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و افزود: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله تفکیک زباله از مبدا است که مشارکت همه مردم را می ‌طلبد.

محمد غلامرضایی‌نژاد عضو شورای شهر کتالم و ساداتشهر نیز به نقش نظارتی شورا‌ها اشاره کرد و گفت: با ورود انسان به هر محیطی مسئله محیط ‌زیست مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه محیط زیست مهم‌ترین موضوع در توسعه پایدار است، اظهار کرد: با مدیریت کردن زباله‌ها می‌توان محیط پاکی داشت و این مهم نیازمند مشارکت همه‌جانبه مردم است که در این راستا باید حس مسؤولیت فردی و اجتماعی تقویت شود.

به گزارش مرجع خبری رامسر، این نمایشگاه خیریه نقاشی، همسو با طبیعت برای زندگی از ۲۵ لغایت ۳۰ آذر در مجتمع تجاری آرامش رامسر در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 7 =