کد خبر : 64063
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
-

انتقاد رئیس شورای شهر قائم‎شهر به مدیران ادارات این شهرستان

انتقاد رئیس شورای شهر قائم‎شهر به مدیران ادارات این شهرستان

به گزارش قائم آنلاین،افشین حسین‌زاده در جلسه علنی شورای شهر قائم‎شهر ضمن محکوم کردن اظهارات رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس شریف و همراه شدن با مردم سلحشور و ولایتمدار شهرستان قائم‎شهر، اظهار کرد: ما نمایندگان ملت نیز در کنار مردم ولایتمدار و سلحشور ایران و مقام معظم رهبری، این اظهارات وقیحانه رئیس جمهور آمریکا

به گزارش قائم آنلاین،افشین حسین‌زاده در جلسه علنی شورای شهر قائم‎شهر ضمن محکوم کردن اظهارات رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس شریف و همراه شدن با مردم سلحشور و ولایتمدار شهرستان قائم‎شهر، اظهار کرد: ما نمایندگان ملت نیز در کنار مردم ولایتمدار و سلحشور ایران و مقام معظم رهبری، این اظهارات وقیحانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: هفته گذشته در سالن اجتماعات شهرداری جلسه‌ای با موضوع طرح تفصیلی شهری به میزبانی اداره راه و شهرسازی قائم‌شهر که در آن از فرماندار تا رئیس آبفای روستایی حضور داشتند برگزار شد که متاسفانه اعضای شورای شهر که بعنوان پارلمان شهری و نمایندگان مردم هستند دعوت نشد و در جریان این جلسه نبودیم.

رئیس شورای شهر قائم‎شهر بیان کرد: متاسفانه رئیس اداره راه و شهرسازی قائم‌شهر پارلمان شهری و جایگاه اعضای شورای شهر را نمی‎داند و همین افراد، بهمراه کارشناسانی که از قائم‎شهر هیچ شناختی ندارند شروع به بازنویسی طرح تفصیلی شهری می‌کنند و این شهر را به نابودی می‌کشانند.

این مسوول ادامه داد: کمیسیون عمران شورای شهر سه ماه قبل از تشکیل این جلسه شروع به بازنویسی طرح تفصیلی بصورت دقیق و موشکافانه کرد که متاسفانه اداره راه و شهرسازی اصلا توجهی به اجرا کننده طرح تفصیلی شهر نمی‌کند و بصورت مستقل و بدون اطلاع نمایندگان مردم و با کارشناسان غیربومی اقدام به برگزاری جلسه آن‌هم بدون حضور اعضای شورا می‌کند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه درگذشته کارشناسان غیربومی با نوشتن طرح تفصیلی این چنین شهر را به نابودی کشاندند، تصریح کرد: در این دوره ما نمایندگان دولت جلوی این گونه کارها ایستادگی خواهیم کرد و نمی‌گذاریم افرادی با این نوع تفکر بخواهند شهر را به نابودی ببرند.

وی با بیان اینکه به کمک‌ مشاوران خود نمی‌گذاریم شهروندان با بازنویسی اشتباه طرح تفصیلی توسط کارشناسان غیربومی شهروندان با مشکلات بیشتری روبه‌شوند، گفت: آب و فاضلاب شهری در خیابان مهمانسرا با کندن کانال آب و رها کردن پروژه برای مردم مشکل بزرگ درست کرد و برای رفع این مشکل هم هیچ اقدامی انجام نداد و ما نیز جلوی فعالیت در خیابان‎های دیگر را نیز گرفتیم.

رئیس شورای شهر قائم‎شهر بیان کرد: شهروندان قائم‎شهری از شورای شهر و نمایندگانشان انتظار دارند که مشکلات شهری را حل کنند بنایراین ضعف دیگر ادارات را مردم پای عملکرد شورای شهر و شهرداری می‌نویسد که از فرماندار قائم‎شهر انتظار می‎رود با ورود به عملکرد مدیران مشکلات موجود شهر را رفع کند.

این مسوول ترافیک را معضل بزرگ قائم‎شهر دانست و خاطرنشان کرد: فرمانده راهور شهرستان قائم‎شهر با مدیریت سنتی نمی‌تواند عملکرد خوبی را ایفا کند که امیدوارم فرمانده انتظامی شهرستان با درایت خود برای تغییر در مدیریت و نحوه عملکرد این قسمت به فکر مشکل مردم که همان ترافیک شهری است، باشند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه مدیران ادارات باید به نمایندگان مردم پاسخگو باشند، تصریح کرد: این مکان شورای شهر است نه شورای شهرداری و مدیران باید برای رفع مشکلات مردم به نمایندگان آنان پاسخگو باشند و باید به ما کمک کنند تا بدنبال رفع مشکلات شهروندان باشیم.

وی در پایان به معضل نساجی اشاره کرد و گفت: نساجی توان شورای شهر را گرفته است و از همه‎ی همکارانی که در مدیریت و رفع مشکلات این کارخانه تلاش می‎کنند تشکر و قدردانی می‎کنم و امیدوارم هرچه زودتر این معضل حل شود و کارگران این کارخانه بتوانند به راحتی حقوق خود را دریافت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + پنج =