کد خبر : 63384
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
-

انقلاب اسلامی، فلسطین را مسئله اول جهان اسلام کرد

انقلاب اسلامی، فلسطین را مسئله اول جهان اسلام کرد

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان نکا با اشاره به اتفاقات اخیر و اظهار نظرهای مقامات آمریکایی و اسرائیلی در مسئله قدس، اظهار کرد: قرار بود مسئله فلسطین فراموش شود اما ملت ایران، امام راحل، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب آن را تبدیل به مسئله اول

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان نکا با اشاره به اتفاقات اخیر و اظهار نظرهای مقامات آمریکایی و اسرائیلی در مسئله قدس، اظهار کرد: قرار بود مسئله فلسطین فراموش شود اما ملت ایران، امام راحل، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب آن را تبدیل به مسئله اول جهان اسلام کردند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم به عزت، پیروزی و قدرت برسیم باید استقامت کرده و وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم چراکه بنابر بشارت رهبر معظم انقلاب مشکلات امروز ما کوچک بوده و در آینده ملت ایران افتخار آفرینی را ادامه خواهد داد.

امام جمعه نکا در پاسخ به رئیس جمهور آمریکا، خاطرنشان کرد: ترامپ می‌خواهد نفس‌ها را قطع کرده، براساس هوس سیاست‌های شیطانی خود را به پیش ببرد، می‌خواهد ملت‌های مظلوم را در قفس قرار دهد و شکوه کاذب خار و خس به خود داده است که جواب این شخص مرگ بر آمریکا است.

این مسئول همچنین با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو بخشی از صحبت‌های خود را به موضوع قهرمان‌وقهرمانی و پهلوان‌و‌پهلوانی اختصاص داد و اظهار کرد: در چند روز گذشته چند اتفاق مهم در عرصه ورزشی ازجمله قهرمانی وزنه‌برداران ایرانی در جهان و عدم مبارزه کشتی‌گیر ایرانی با نماینده رژیم صهیونیستی روی داده که پیام رهبر معظم انقلاب را نیز به همراه داشته است.

وی گفت: این‌ها نمونه‌هایی از قهرمانان و پهلوانان کشور هستند که مورد دیگر در این زمینه را نیز باید به سردار قاسم سلیمانی اختصاص داد که پس از موفقیت‌های فراوان نسبت به جمع کردن آتش در منطقه و نابودی داعش عنوان موفق‌ترین فرمانده کشور را نیز کسب کرد دانست.

امام جمعه نکا نمونه دیگر این پهلوانان و قهرمانان را خود ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: عزت و مدال‌آفرینی ورزشکاران و پهلوانان کشور همه الگو گرفته از ملت ایران هستند چراکه این مردم قهرمان عرصه حماسه‌ها و حمایت از مظلوم و نیازمند هستند که نمونه آن را در زلزله اخیر کرمانشان مشاهده کردیم.

در پایان این مسئول اضافه کرد: این ملت ایران هستند که انقلابی را به وجود آوردند که نگذاشته اسرائیل‌های دوم و سوم شکل بگیرند چراکه تشکیل حکومت داعش و کردستان عراق برنامه‌های دشمنان برای مردم و منطقه در این راستا بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 − یک =