کد خبر : 63071
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
-

مارکا: رونالدو امشب توپ طلا را می برد

مارکا: رونالدو امشب توپ طلا را می برد

به گزارش قائم آنلاین،مراسم توپ طلا، امشب در پاریس برگزار خواهد شد و برنده توپ طلا ۲۰۱۷ که از بین رونالدو، مسی و نیمار است، مشخص خواهد شد. با این حال نشریه مارکا مدعی شده که رونالدو به طور حتم برنده این عنوان خواهد بود. این پنجمین بار است که ستاره پرتغالی موفق به کسب

به گزارش قائم آنلاین،مراسم توپ طلا، امشب در پاریس برگزار خواهد شد و برنده توپ طلا ۲۰۱۷ که از بین رونالدو، مسی و نیمار است، مشخص خواهد شد. با این حال نشریه مارکا مدعی شده که رونالدو به طور حتم برنده این عنوان خواهد بود.

این پنجمین بار است که ستاره پرتغالی موفق به کسب این عنوان شده است. پیش از این در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶، رونالدو توانسته با شکست رقبا این عنوان را از آن خود کند. حال امروز که این مراسم به صورت اختصاصی توسط فرانس فوتبال برگزار خواهد شد، به ادعای مارکا، این رونالدو است که جایزه را از آن خود خواهد کرد.

مراسم امسال در مقابل برج ایفل برگزار می‌شود و ستاره پرتغالی برای اولین بار در چنین منظره ای،  این عنوان را کسب می‌کند. رونالدو با رئال مادرید قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شد و همچنین عنوان آقای گلی رقابت های اروپایی را از آن خود کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =