کد خبر : 62261
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
-

شهرداری از زنده‌فروشی پرندگان در بازار جلوگیری کند

شهرداری از زنده‌فروشی پرندگان در بازار جلوگیری کند

به گزارش قائم آنلاین،سیدعلی اسد در جلسه فوق‌العاده آنفولانزای مرغی در فرمانداری بابلسر بر مراقبت و پیشگیری از خطرات احتمالی بیماری‌های دام و طیور تاکید و اظهار کرد: ممکن است با بی‌توجهی و سهل‌انگاری عده‌ای، سلامت و امرار معاش مردم با خطر مواجه شود. وی با بیان اینکه همواره به‌دنبال توانمندسازی روستائیان هستیم، افزود: ضمن

به گزارش قائم آنلاین،سیدعلی اسد در جلسه فوق‌العاده آنفولانزای مرغی در فرمانداری بابلسر بر مراقبت و پیشگیری از خطرات احتمالی بیماری‌های دام و طیور تاکید و اظهار کرد: ممکن است با بی‌توجهی و سهل‌انگاری عده‌ای، سلامت و امرار معاش مردم با خطر مواجه شود.

وی با بیان اینکه همواره به‌دنبال توانمندسازی روستائیان هستیم، افزود: ضمن مراقبت‌های محلی و منطقه‌ای، ضروری است در گستره استانی نیز این پیشگیری‌ها انجام شود.

فرماندار بابلسر با تاکید بر جلوگیری از تردد خودروهای فاقد مجوز حمل دام و طیور در شهرستان، تصریح کرد: شهرداری‌ها با اطلاع‌رسانی و مراقبت لازم، از عرضه غیربهداشتی و زنده‌فروشی در بازارهای هفتگی جلوگیری کنند.

اسد با بیان اینکه سهل‌انگاری عده‌ای موجب آسیب به سایرین می‌شود، خاطرنشان کرد: هرساله با شروع سرما و ورود پرنده‌های مهاجر، مستقیم و یا غیرمستقیم آسیب‌های جدی به معیشت و زندگی روستاییان و تولیدکنندگان وارد می‌شود که باید با آموزش و مراقبت‌های لازم، حافظ جان و مال مردم باشیم.

وی در پایان به پایش‌ها در ورودی شهرها و استفاده از ظرفیت بسیج و رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: کارشناسان بهداشتی در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در روستاها و مدارس حضور پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =