کد خبر : 61787
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
-

رقابت ۲ فیلم کمدی در صدر گیشه/جدول

رقابت ۲ فیلم کمدی در صدر گیشه/جدول

به گزارش قائم آنلاین،با نگاهی به جدول فروش فیلم ‌ها در هفته جاری شاهد رقابت دو فیلم سینمایی کمدی هستیم. این دوفیلم رتبه های اول و دوم جدول را به خود اختصاص دادند.     فیلم سینمایی «خالتور» با فروش ۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان در هفته چهارم به فروش کل

به گزارش قائم آنلاین،با نگاهی به جدول فروش فیلم ‌ها در هفته جاری شاهد رقابت دو فیلم سینمایی کمدی هستیم. این دوفیلم رتبه های اول و دوم جدول را به خود اختصاص دادند.

 

رقابت دو فیلم کمدی در جذب تماشاگر

 

فیلم سینمایی «خالتور» با فروش ۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان در هفته چهارم به فروش کل ۲ میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۳۸۶ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» با فروش ۵۶۱ میلیون و ۸۳۹ هزار تومان در هفته اول به رتبه دوم جدول رسید و در کل فروش فیلم به ۶۰۴ و ۷۵۲۰ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» با فروش ۵۴۶ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان در هفته اول به رتبه سوم جدول رسید و در کل فروش فیلم به ۸۷۸ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «خفه‌گی» با فروش هفتگی ۲۶۷ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان در هفته ششم به رتبه چهارم جدول رسید. این فیلم با فروش کل ۳ میلیارد و ۷۳۴ میلیون و ۵۹ هزار تومان رسید.

فیلم سینمایی «زرد» با فروش هفتگی ۲۶۷ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان در هفته هشتم به رتبه پنجم جدول رسید و فروش کل فیلم به رقم۴ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۷۶۶ هزار تومان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 3 =