کد خبر : 318215
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
-

توزیع ۶۰۰ میلیارد ریال بسته‌های معیشتی بین نیازمندان

توزیع ۶۰۰ میلیارد ریال بسته‌های معیشتی بین نیازمندان

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور گفت: در یک سال گذشته ۶۰۰ میلیارد ریال برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان هزینه شده است.

به گزارش عصرقائم، یوسف ارجونی در آیین رزمایش ملی جهادی تخصصی سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، مسئول بسیج مداحان مازندران و دیگر مسئولین استانی با هدف ترویج فرهنگ خدمت جهاد، در سالروز حماسه مردمی ششم بهمن آمل در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد با اشاره به حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل گفت: در این روز دشمن تلاش کرد تا مردم را همراه خود کند، اما مردم با دشمن همراهی نکردند و دشمن را در اجرای نقشه شومش ناکام گذاشتند.

ارجونی بابیان اینکه  یکی از دلایل شکست دشمن و جبهه استکبار که به آن اعتراف کردند، هوشیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است،افزود:مردم با بصیرت ایران نشان دادند با برخورداری از بصیرت علوی و بصیرت فاطمی توطئه‌های جبهه کفر را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به الگویی تمام عیار برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور در ادامه با تاکید براینکه وظیفه داریم با جهاد تبیین و امیدآفرینی بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم، خاطرنشان کرد:باید در کنار جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی نیز پررنگ شود،چرا که دشمن با حربه‌های مختلف تلاش دارد خودباوری را از مردم بگیرد.

ارجونی به شکست پروژه اغتشاشات در کشور هم اشاره کرد و گفت:  امروز نیز با گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی مردم پشتیبان و دلداده نظام و رهبری  هستند و با ایستادگی در برابر دشمنان  اجازه نخواهند داد بدخواهان د رامور کشور دخالت کنند.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور با بیان اینکه مسئولان باید با تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند، تصریح کرد: هدف دشمنان از اجرای توطئه‌ها، ناامیدسازی مردم است برای همین جهاد امیدآفرینی در بین مردم باید در دستور کار مسئولان باشد.

ارجونی از  فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی در سراسر کشور خبر داد و گفت :تامین جهیزیه، مرمت و ترمیم واحدهای مسکونی محرومان. توزیع بسته های کمک معیشتی، تهیه وسایل گرمایشی، توزیع غذای گرم، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و برپایی میز خدمت  از فعالیت های جهادگران فاطمی در کشور است.

ارجونی در ادامه هیات ها را از مکان‌های امید آفرین دانست و اضافه کرد: تمام اقشار در هیات‌های مختلف مذهبی حضور دارند و  هیئات مذهبی بهترین مکان برای ترویج امیدآفرینی ونشاط و شادابی است چرا که  امروز بیش از هر زمانی نیازمند جهاد تبیین در بخش‌های مختلف هستیم .

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها یارو یاور مردم هستند ، یادآور شد: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در بخش های مختلف از جمله علمی، پزشکی و دفاعی بهره گرفت.

ارجونی در ادامه با اعلام اینکه  قبل از انقلاب ۳ هزار و ۸۰۰ هیات مذهبی در کشور فعال بود اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از صد هزار هیات مذهبی در کشور ثبت شده است، خاطرنشان کرد:خدمات زیادی توسط سازمان بسیج مداحان و جامعه ستایشگری انجام شده است.

به گفته ارجونی ۱۰ میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و همچنین ۴۵۰ میلیارد ریال برای تأمین جهیزیه برای ۲۵۰ زوج،از جمله اقدامات سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور کشور است.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور با اشاره به تداوم نهضت کمک مومنانه افزود:طی یکسال گذشته حوزه خدمات مومنانه، ۶۰۰ میلیارد ریال برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان هزینه شده است.

ارجونی از مرمت و تعمیر ۲۰۰ مسکن محروم توسط این سازمان هم خبر داد و گفت: سه میلیون ماسک، ۳۵ تن آب میوه در قالب کمک مومنانه در ایام کرونا بین نیازمندان توزیع شد.

حضور ۸۰ گروه جهادی بسیج مداحان مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۲

فرمانده سپاه کربلا از فعالیت ۸۰ گروه جهادی ویژه بسیج مداحان مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ خبر داد و گفت: این گروه‌ها از امروز تا ۱۴ بهمن به مردم در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی می‌کنند.

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاحیه رزمایش ملی جهادگران فاطمی ویژه مداحان وهیئات مذهبی با عنوان میانداران خدمت در حسینیه عاشقال کربلای ساری درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، از فعالیت ۸۰ گروه جهادی ویژه بسیج مداحان مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ خبر داد و گفت: این گروه‌ها از امروز تا ۱۴ بهمن به مردم در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا به افتتاح خانه محروم ویژه این رزمایش هم اشاره کرد و افزود: بسیج مداحان سال گذشته ساخت ۵ خانه محرومین را برعهده گرفت که در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

به گفته مسلمی ۲ هزار بسته معیشتی و ۲۰ هزار قرص نان با بهره گیری از ظرفیت خیرین و هیات مذهبی در قالب نهضت کمک مومنانه بین نیازمندان در این رزمایش توزیع می شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه بسیج مداحان علاوه بر جهاد خدمت در حوزه جهاد تبیین و امیدآفرینی کار‌های موثری انجام دادند، گفت: بحث جهاد تبیین یک کار فوق العاده بسیج مداحان است که هیئت رزمندگان و هیات مذهبی مازندران با بهره گیری از جوانان جهادی و انقلابی در حال انجام آن هستند.

توزیع ۶۰۰ میلیارد ریال بسته‌های معیشتی بین نیازمندان/۲۰۰ مسکن محرومان بازسازی شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =