کد خبر : 318058
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
-

استانداردهای فروشگاه دوربین مداربسته

استانداردهای فروشگاه دوربین مداربسته

فروشگاه‌های دوربین مداربسته زیادی در سطح شهر و کشور وجود دارند؛ اما اگر به دنبال بهترین فروشگاه دوربین مداربسته می‌گردید باید جستجوی بیشتری بکنید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از چشمان بیدار آریا، اگر به دنبال بهترین فروشگاه دوربین مداربسته می‌گردید باید جستجوی بیشتری بکنید.

۱٫جنس با کیفیت

وقتی از بهترین فروشگاه دوربین مداربسته حرف می‌زنیم اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید جنس دوربین مداربسته است؛ منظور از جنس با کیفیت این است که فروشگاه دوربین مداربسته تهران، دوربین‌هایی داشته باشد که جزو بهترین برندها و همچنین مناسب‌ترین جنس‌های بازار است و مشتری از خرید آن دوربین مداربسته خیالش راحت باشد و همین‌طور با آسودگی خیال بعد از خرید دوربین به نصب دوربین مداربسته تحت شبکه خود بپردازد و بعد از نصب دوربین مداربسته با مشکل غیرعادی مواجه نشود و همچنین باید توجه داشته باشید اگر از فروشگاه دوربین مداربسته معتبری دوربین را تهیه کنید شامل گارانتی نیز می‌باشد.

۲٫وجود نصاب ماهر و کار بلد

نصب دوربین مداربسته اگر اهمیت بیشتری از خود دوربین مداربسته نداشته باشد قطعاً اهمیت برابری دارد پس حتماً برای نصب دوربین مداربسته خود از نصاب دوربین مداربسته کرج که تجربه بالایی نیز دارد استفاده کنید و همچنین باید این مورد را بدانید که یک نصاب خوب باید ویژگی‌های زیادی داشته باشد که در ادامه معرفی می‌کنیم.

تجربه‌دار و متخصص باشد: یک نصاب دوربین مداربسته علاوه بر این که باید دارای تحصیلات آکادمیک و متخصص در نصب دوربین مداربسته باشد و آشنایی کامل را با تمام برندها و مدل‌های دوربین مداربسته داشته باشد باید دارای تجربه بالایی هم باشد زیرا هر دوربینی شکل به خصوصی برای نصب دارد و ممکن است مشکلاتی در هنگام نصب دوربین مداربسته پیش بیاید اما اگر نصاب تجربه‌دار باشد می‌تواند در سریع‌ترین و بهترین شکل ممکن مشکل را حل کند و بدون هیچ اختلالی نصب را به پایان برساند.

استفاده درست از ابزارها: یک نصاب خوب باید کار با ابزارهای نصب را به خوبی بلد باشد چون نصب دوربین مداربسته کاربرد امنیتی دارد پس باید کامل بداند با چه ابزاری دوربین را در کجا نصب کند که بتوان بیشترین بهره و همچنین بهترین بهره را از کارایی دوربین مداربسته برد.

مسئولیت‌پذیر باشد و کارش را درست تحویل بدهد: منظور از مسئولیت‌پذیر بودن نصاب این است که کارش را درست و به اصطلاح تمیز و همچنین در تاریخی که با مشتری مشخص کرده بدون هیچ مشکلی تحویل مشتری بدهد.

نکات و آموزش‌های بعد از نصب را به مشتری ارائه بدهد: این مورد هم نکته مهمی است زیرا تنظیم دوربین مداربسته با دی وی آر یا اگر وای فای است با موبایل، نیاز به یک تنظیمات خاصی دارد که نصاب و متخصص باید روش کار با آن را کامل برای مشتری توضیح دهد تا فرد بتواند بهترین استفاده را از دوربین خود بکند و موقع استفاده از آن مشکلی برایش پیش نیاید.

پشتیبانی مناسب بعد از نصب: پشتیبانی هم از عوامل مهم بعد از نصب است که اگر مشکلی برای دوربین یا سؤالی برای مشتری پیش آمد نصاب در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کند و پاسخگوی سؤالات مشتری باشد.
تمام موارد بالا باید را یک نصاب دوربین مداربسته باید دارا باشد و اگر فروشگاه دوربین مداربسته‌ای چنین نصابی داشته باشد جزو بهترین فروشگاه‌های دوربین مداربسته است.

فروشگاه دوربین مداربسته تهران

۳٫تنوع مدل‌ها

یک فروشگاه دوربین مداربسته خوب باید اکثر مدل‌ها و برندهای یک دوربین مداربسته را داشته باشد دوربین مداربسته علاوه بر این که به برندهای زیادی تقسیم می‌شود به چندین شکل هم تقسیم می‌شود اشکال دوربین مداربسته به شکل زیر است:

دوربین مداربسته دام: این نوع دوربین مداربسته‌ها شکل گردمانندی دارند که معمولاً روی سقف و فضاهای داخلی بزرگ مثل پارکینگ، فروشگاه، ادارات و … استفاده می‌شود.

دوربین مداربسته بولت: دوربین مدار بسته بولت مدل استوانه‌ای شکل دارد و از پرفروش‌ترین مدل‌های دوربین مداربسته است و به خاطر مقاومت بالای بدنه این نوع دوربین‌ها معمولاً در فضای بیرونی استفاده می‌شوند و در برابر شرایط نامساعد هوا هم مقاوم هستند.

دوربین مداربسته اسپیددام: این نوع دوربین‌ها از پیشرفته‌ترین دوربین‌های بازار هستند که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارند و از هر جایی قابل کنترل می‌باشند این دوربین‌ها قابلیت تصویربرداری از نقاط دور را هم دارند.
مدل‌هایی که در بالا به شما معرفی کردیم از پر تقاضاترین دوربین مداربسته‌های بازار بودند اما مدل‌های دیگری مثل باکس، دوربین مخفی، کیوب و .. وجود دارد که یک فروشگاه دوربین مداربسته خوب باید آنها را نیز داشته باشد زیرا هر مشتری با نیاز متفاوت به فروشگاه مراجعه می‌کند و ممکن است هر نوع دوربین مداربسته‌ای نیاز داشته باشد.

نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه

۴٫ارائه قیمت مناسب

قیمت مناسب هم از مهمترین عوامل یک فروشگاه دوربین مداربسته خوب است قطعاً کسی که قصد خرید دوربین مداربسته را دارد بعد از تحقیق درباره‌ی جنس و مدل دوربین مداربسته به دنبال قیمت مناسب می‌گردد منظور از ارائه قیمت مناسب ارائه قیمت ارزان نیست زیرا فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که با ارائه قیمت ارزان و جنس کپی و بی‌کیفیت مشتری را فریب می‌دهند و جنسی که طول عمر و همچنین کیفیت بسیار بدی را دارد به مشتری می‌فروشند و سود زیادی از آن می‌برند منظور از قیمت مناسب این است که فروشگاه علاوه بر این که جنس با کیفیت و اصل کارخانه را ارائه می‌دهد قیمت آن را با سودی معقول و مشخص تعیین کند که هم به مشتری فشاری نیاید و هم خود فروشنده ضرر نکند.

۵٫فروشگاه معمتد باشد

مورد اعتماد بودن فروشگاه هم از عوامل بسیار مهم در انتخاب بهترین فروشگاه دوربین مداربسته است اگر قصد خرید حضوری دارید، می‌توانید با چک کردن محل فروش، پروانه کسب، تعداد محصولات و این چنین موارد صحت فروشگاه را چک کنید اما اگر می‌خواهید خرید غیرحضوری انجام دهید باید مواردی مثل اس اس ال داشتن فروشگاه، داشتن اینماد، داشتن درگاه پرداخت مناسب، بخش تماس با ما و درباره ما و … موارد این چنینی را مورد بررسی قرار دهید و از صحت و مورد تأیید بودن سایت اطمینان کامل را حاصل فرمائید؛ زیرا طبیعتاً خرید غیرحضوری ریسک بیشتری نسبت به خرید حضوری دارد.

نصاب دوربین مدار بسته کرج

سخن پایانی

در بالا ۵ تا از تأثیرگذارترین عوامل در انتخاب یک فروشگاه دوربین مداربسته را گفتیم، حال شما می‌توانید با اولویت‌هایی که در ذهن خود دارید طبق موارد بالا بهترین فروشگاه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید.

استانداردهای فروشگاه دوربین مداربسته
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + نه =