کد خبر : 317040
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
-

مورایس: جام حذفی متفاوت است

مورایس: جام حذفی متفاوت است

سرمربی سپاهان می‌گوید جام حذفی متفاوت است اما در مسیر خوبی قرار دارند و آماده رقابت هستند.

به گزارش عصرقائم، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی مقابل تیم‌های دسته پایین تر ساده نیست. همه تیم‌ها باید از قدرتشان استفاده کنند. جام حذفی متفاوت است اما در مسیر خوبی قرار داریم و آماده رقابت هستیم. این رقابت‌ها در سطح سختی است اما قصد پیروزی داریم تا در نهایت به فینال برسیم.

او ادامه داد: به تیم سایپا قابل احترام هستند و دارند می‌جنگند تا به لیگ برتر برگردند. آن‌ها از بازیکنان باتجربه‌ای برخوردار هستند و فکر می‌کنم بازی رقابتی خوبی شود. باید از حداکثر قدرتمان استفاده کنیم تا نتیجه را برای خودمان داشته باشیم اما هر دو تیم ظرفیت برد بازی را دارند. ما تیم خوبی داریم اما باید ببینیم فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد. در جام حذفی از همه سطحی حضور پیدا می‌کنند. به همه حریفان باید احترام بگذاریم و مقابل آن‌ها باید از همه توان‌مان استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان درباره شایعات جدایی مظاهری و نژادمهدی گفت: در پنجره نقل و انتقالات همه نوع شایعاتی وجود دارد و تا زمانی که که خبری قطعی نشود، اسم آن را شایعه می‌گذارند.

او در پایان در خصوص آمادگی تیمش در ضربات پنالتی بیان کرد: ما آماده ضربات پنالتی هستیم اما نباید بگذاریم بازی به آنجا کشیده شود. البته باید بگویم روی ضربات پنالتی متمرکز نشدیم اما همیشه بازیکنانی وجود دارند که آماده ضربه پنالتی هستند. در نهایت آرزو می‌کنم بازی خوبی باشد. احساس ناراحتی می‌کنم که هواداران در کنار ما نیستند اما امیدوارم بینندگان از طریق تلویزیون بازی خوبی را شاهد باشند.

مورایس: جام حذفی متفاوت است/ می‌خواهیم به فینال برسیم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + سه =