کد خبر : 316894
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
-

اوبلاک: بد شانس بودیم

اوبلاک: بد شانس بودیم

سنگربان اتلتیکو مادرید براین باور است که تیمش در دیدار برابر بارسلونا بدشانس بود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید امید زیادی داشت که با پیروزی در دیدار برابر بارسلونا امیدهای خود را برای قهرمانی در فصل جاری بیشتر کند اما تیم نه تنها پیروز نشد بلکه با یک گل هم شکست خورد تا اختلاف با صدر جدول رده بندی به ۱۴ امتیاز افزایش پیدا کند.

یان اوبلاک، سنگربان اتلتیکو مادرید بعد از بازی گفت: بعد از ۲۵ دقیقه نخست که ناامید کننده بودیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و به خوبی حریف را تحت فشار قرار دادیم. فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم و اگر کمی شانس داشتیم به گل می رسیدیم.

او ادامه داد: به نظرم در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق شکست نبودیم. توپ های ما قرار نبود که امشب وارد دروازه بارسلونا شوند.در دقیقه آغازین با اعتماد به نفس بازی نکردیم و بعد از آن به خود آمدیم. به نظرم بد شانس بودیم و نباید در این بازی شکست می خوردیم.

اوبلاک در پایان گفت: بارسلونا با گلی که به ثمر رساند شرایط را به سود خود تغییر داد. ما هر کار کردیم تا گل تساوی را به ثمر رسانیم اما نشد. به نظرم این نتیجه غیر منطقی بود. امیدوارم که دیگر چنین بازی هایی را تجربه نکنیم. سخت است که تیم خوب بازی کند اما شکست بخورد. اتلتیکو مادرید بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و این نتایج مناسب با وضعیت تیم نیست.

اتلتیکو مادرید با ۲۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و فاصله اش با بارسلونا به ۱۴ امتیاز افزایش پیدا کرد و بعید است که با این اختلاف امتیاز در فصل جاری هم شانسی برای رقابت در کورس قهرمانی داشته باشد.

اوبلاک: بد شانس بودیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =