کد خبر : 316701
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
-

تفکر و راه شهید سلیمانی باید سرلوحه مریدان او باشد

تفکر و راه شهید سلیمانی باید سرلوحه مریدان او باشد

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه ای به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها تاکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد شجاعت، مردانگی و آزادگی است.

به گزارش عصرقائم، متن بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری به شرح زیر است:

بسم الرب الشهداء و الصدیقین
“مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا”
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: “سردار سلیمانی با استفاده از تجربیات سالهای دفاع مقدس و مشورت های یارانش، مقاومت را با تکیه بر امکانات داخلی همان کشورها مقتدر کرد.”

ایشان در خصوص صفات سردار سلیمانی فرمودند: “با وجودی که در مسائل پیچیده سیاسی ورود و فعالیت های خوبی می کرد اما انسان بی خدعه و صادقی بود که باید همه سعی کنیم خصوصیات او را در خود بوجود آوریم.” (دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی با رهبر انقلاب، ۱۱/ ۱۰/ ۱۴۰۱)

معرفی روش و منش سیاسی، اجتماعی، فردی و اخلاقی این سردار بزرگ جهان اسلام اکنون وظیفه هر آزادیخواه و انسان اخلاق مداری است تا همگان شاهد این باشند که او در مکتب بزرگ جهان تشیع چگونه جمع اضداد می کرد و شدت و لطافت، مهر و قهر و عقل و عشق را گرد هم می آورد و انسانهای بزرگی چون خود را می پروراند.

مکتب اسلام محمدی (ص) با توان انسان سازی و پرورش خاص نوزایی خود انسان های قابل و بی نظیری را چون سلیمانی در خود پروراند و این پرورش و تربیت هیچگاه پایانی بر آن نبوده و نخواهد بود و با ادامه این سیاق همواره باید بر ظهور چنین سردارانی که مظهر عشق و عزت و رشادت باشند شاهد و امیدوار بود.

تفکر و راه این شهید بزرگ همواره باید سرلوحه مریدان او باشد و با پیروی از منش و شیوه اوست که نامش زنده می ماند و آوازه خصایص بزرگی چون رشادت، اخلاق مداری، اخلاص، نبوغ نظامی، ولایتمداری، شرافت ، نوعدوستی و عطوفت و مهربانی او مرزها را در نوردید و اکنون در جای جای کره خاکی نام او ماندگار است.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد شجادعت، مردانگی و آزادگی است که ویژگی هایی از جمله ارادت و تمسک به اهل‌ بیت (ع)، ولایت‌ مداری، اخلاص، سرعت عمل، تاثیرگذار بودن کلام، روحیه انقلابی، سادگی و مردمی بودن، آرامش و خوشرویی، روحیه شهادت طلبی، سلحشوری، ضداستکبار بودن، هم نشینی با جوانان، دفاع از مظلومان، محبوبیت جهانی و هدایتگری از جمله بارز این شخصیت والا مقام بود.

نقش موثر حاج قاسم در تقویت حزب الله و گروه های فلسطینی در نبردهـای متعـددی از جمله جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی و پیـروزی مبارزان فلسطینی در جنگ ۲۲ روزه، ۱۱ روزه و ۲ روزه غزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی در تاریخ ماندگار شده است، او نقشه ها و طرح های آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه مانند معامله قرن را به پایان رساند.

این سردار شهید خالق مکتبی است که با تاسی و الگو گرفتن از امام حسین(ع) در میان جوانان رواج یافته است و حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگو در میان این جوانان متعهد و انقلابی جای گرفته است.
هنوز هم اسرائیل جنایتکار و کودک کش و آمریکای خبیث از نام سردار شهید و تاثیرات مکتب او هراس دارند و نگران نسل ضد استکبار و شهادت طلبی هستند که سردار سلیمانی تربیت کرده است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در ایام سالگرد شهادت سردار دلها، از همه آزادی خواهان جهان دعوت می کند مسیر مبارزه را تا از بین بردن غده سرطانی بشریت، رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی تا آزادی قدس شریف ادامه دهند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین

تفکر و راه شهید سلیمانی باید سرلوحه مریدان او باشد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =