کد خبر : 316700
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
-

انهدام باند فروش ارزهای جعلی

انهدام باند فروش ارزهای جعلی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند پنج نفره توزیع‌ ارزهای جعلی خبرداد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل آذرماه سال جاری خبری مبنی بر توزیع روپیه هندی جعلی در محدوده بازار تهران دریافت شد که با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی به آن در دستور کارکارگاهان مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه موفق شدند دو تن از اعضای این باند را که از اتباع کشورهای همسایه بودند در حال توزیع اسکناس‌های جعلی دستگیر کنند، گفت: در بررسی‌های دقیق‌تر، از متهمان ۱۰۵ قطعه اسکناس جعلی شامل ۸۹ قطعه اسکناس۲۰۰۰ روپیه‌ای و ۱۶ قطعه اسکناس ۵۰۰۰روپیه‌ای کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن اعتراف کردند که اسکناس‌ها را از سه تن دیگر از اتباع کشورهای همسایه خریداری کرده‌اند.

ولیپور گودرزی افزود: با کسب این اطلاعات، همزمان در شاخه دیگری از بررسی‌ها، کارآگاهان مخفیگاه این سه متهم را نیز در شهر قم شناسایی کردند که پس از هماهنگی‌های قضائی، این افراد نیز در شهر قم دستگیر شده و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

گودرزی خاطرنشان کرد : با اعتراف متهمان به بزه انتسابی، هر پنج متهم با پرونده تشکیل شده و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

انهدام باند فروش ارزهای جعلی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =