کد خبر : 316486
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
-

برگزاری نماز جماعت در واحدهای دانشگاهی موجب تبیین علمی دین در این فضاها می‌شود

برگزاری نماز جماعت در واحدهای دانشگاهی موجب تبیین علمی دین در این فضاها می‌شود

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: برگزاری باشکوه و منظم نماز جماعت در واحدهای دانشگاهی موجب تبیین علمی دین در این فضاها می‌شود.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام سعید کرمی در کارگاه آموزشی ویژه ائمه جماعات دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که تنها راه ضربه زدن به نظام اسلامی هدف گرفتن باور و اعتماد مردم است، لذا در راستای این هدف، اقدام به تحریف موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها و بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و کاستی‌ها می‌کند.

وی در تشریح موضوع جهاد تبیین به مطالبه مقام معظم رهبری از این نهاد اشاره کرد و گفت: انتظار مقام معظم رهبری این است که ابتدا به تبیین علمی دین در فضای دانشگاه بپردازیم و در وهله بعد برای افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند الگوی عملی و پناهگاه قابل اطمینان باشیم.

حجت‌الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که این مطالبه را می‌تواند برآورده نماید برگزاری باشکوه و منظم نماز جماعت در واحدها است.

وی تصریح کرد: اتفاقات این روزها در سطح کشور، در واقع تلاش مذبوحانه‌ای برای مقابله با چالش گفتمان انقلاب اسلامی بود تا از این مسیر در فضای گفتمانی دنیا علیه کشورمان در سطح بین‌الملل چالش آفرینی کنند که مانند گذشته ناکام ماندند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در این برهه دانشگاه با حضور دانشجویان بیدار و انقلابی، بسیار سریع و قاطع صف خود را از این جریان‌ها جدا کرد.

وی گفت: اکنون ۳۰۰۰ امام جماعت در فضای دانشگاه‌ها داریم که در مجموع ۵۰۰۰ نماز جماعت را اقامه می‌کنند، این یک ظرفیت است و ما این آمادگی را داریم که در گسترش فعالیت‌های مسجدی با کانون‌های مساجد همکاری کنیم و این کانون‌ها را به یک شبکه در سطح دانشگاه تبدیل کنیم.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، کارگاه آموزشی ویژه ائمه جماعات دانشگاه با موضوع نقش ائمه جماعات در جهاد تبیین با حضور حجت‌الاسلام دکتر سعید کرمی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور و ائمه جماعات واحدهای تابعه دانشگاه در سالن جلسات دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

برگزاری نماز جماعت در واحدهای دانشگاهی موجب تبیین علمی دین در این فضاها می‌شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + هفده =