کد خبر : 315294
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
-

پیگیری معاونت زنان برای آزادی «خبرنگاران» و «مادران» بازداشتی حوادث اخیر

پیگیری معاونت زنان برای آزادی «خبرنگاران» و «مادران» بازداشتی حوادث اخیر

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از پیگیری برای آزادی زنان و خبرنگاران زن بازداشت شده در حوادث اخیر به ویژه مادران و زنان بیمار بازداشتی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، انسیه خزعلی در گفت‌وگو ، با اشاره به بازدید اخیر خود از زندان زنان قرچک اظهار کرد: در آن بازدید وضعیت مکانی، وضعیت بهداشتی و شرایط سلامت زندانیان زن را بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه در خلال آن بازدید برخی از زندانیان زن با ما گفت‌وگو کردند و ما حرف‌هایشان را شنیدیم، افزود: در فرصتی که بود با برخی زندانیان زن صحبت کردیم و با تعدادی از آنها همکاران ما صحبت کردند. مطالب آنها را شنیدیم و نامه‌هایشان را دریافت کردیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در پاسخ به این سوال که آزادی زندانیان زن بازداشت شده در حوادث اخیر را پیگیری خواهید کرد؟ گفت: پیگیرهستیم. به ویژه پیگیر آزادی زنانی که فرزند و یا بیماری دارند، هستیم تا برایشان  شرایطی فراهم کنیم و برخی با وثیقه و حتی برخی بدون وثیقه  زودتر آزاد شوند.

خزعلی همچنین در پاسخ به این سوال که در خصوص آزادی خبرنگاران زن، به ویژه خبرنگارانی که در حوزه زنان می‌نوشتند نیز اقداماتی انجام خواهید داد؟ تصریح کرد:  بله، وضعیت اینها را نیز همانند باقی زنان بازداشتی بررسی و گزارشی از کار آنها گرفتیم.

پیگیری معاونت زنان برای آزادی «خبرنگاران» و «مادران» بازداشتی حوادث اخیر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =