کد خبر : 315312
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
-

دانلود قسمت ۳۸ سریال جیران کامل با لینک مستقیم و ترافیک رایگان

دانلود قسمت ۳۸ سریال جیران کامل با لینک مستقیم و ترافیک رایگان

دانلود قسمت ۳۸ سریال جیران (کامل) با کیفیت بالا در ادامه امکان‌پذیر است. برای دانلود قسمت سی و هشتم سریال جیران به صورت قانونی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها با ما همراه باشید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سریالینو، قسمت ۳۸ سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در روز جمعه ۲۵ آذرماه ساعت ۸ صبح منتشر شد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌ وجه دانلود قسمت ۳۸ جیران را از دست ندهید؛ چرا که اتفاقات غیرمنتظره و جذابی در انتظارتان است و تکلیف بسیاری از قضایا مشخص می‌شود.

دانلود قسمت ۳۸ سریال جیران‌

دانلود قسمت 38 سریال جیران قسمت سی و هشتم کامل با لینک مستقیم

درباره قسمت ۳۸ سریال جیران

پیش از بررسی و دانلود قسمت ۳۸ سریال جیران، بد نیست نگاهی داشته باشیم به آنچه در قسمت‌های گذشته این مجموعه اتفاق افتاده است.

ناصرالدین شاه در روزهای ابتدایی رفتن جیران حال و روز خوشی نداشت. از کرده خویش پشیمان بود و هر لحظه و در هر گوشه و کناری خاطراتش با معشوقه تجریشی را در مقابل چشمانش می‌دید.

اما مهدعلیا سعی دارد با سرگرم کردن پسرش با دیگر زنان و تفریحات مختلف فکر جیران را از سر او بیرون کند. دیگر زنان حرمسرا نیز بی‌کار ننشسته‌اند و هریک سعی دارد خود را به قبله عالم نزدیک‌تر نماید.

شکوه‌السلطنه که اکنون باردار است از خلا حضور جیران و سرمستی‌های تاج‌الدوله استفاده کرده و خود را به خلوت شاه می‌رساند تا به مقاصدی که دارد، نیل یابد. شکوه از نوادگان اصیل قاجاری است که سرنوشت فرزندش در آینده حکومت قاجار شبیه به هیچ یک از فرزندان ذکور شاه نیست.

شکوه‌السلطنه پای دختران جوان را نیز به خلوت شاه باز می‌کند تا هم بتواند همسر تاج‌دارش را خوشحال کند و هم بیش از پیش ناصرالدین‌شاه را با خویش همراه سازد. به نظر می‌رسد مسیری که شکوه برای نزدیک شدن به ناصرالدین‌شاه در پیش گرفته است و در به قدرت رساندن فرزند در راهش، مسیر مطمئنی باشد. او می‌خواهد نقش بیشتری در اتفاقات و تصمیمات دربار ناصری ایفا کند.

حال باید به انتظار قسمت سی و هشتم سریال جیران نشست و دید که آیا شکوه، تاجی یا دیگر زنان حرمسرا می‌توانند جای خالی جیران برای شاه پر کنند یا اینکه قبله عالم تصمیم غیرمنتظره‌ای خواهد گرفت؟ اتفاقات جالبی در این قسمت در انتظار بینندگان خواهد بود.

دانلود قسمت 38 سی و هشتم سریال جیران با بازی بهرام رادان و پریناز ایزدیار

از دیگر رویدادهای مهم قسمت‌های گذشته میسر شدن وصال سارا و سیاوش بود که بسیاری از مخاطبان در انتظارش بودند. کفایت خاتون بالاخره توانست به قولش به سیاوش خان جامه عمل پوشانده و سارا را از حرمسرای ناصری خارج کند.

از سوی دیگر کفایت خاتون در معامله‌اش با مهدعلیا که منجر به آزادی سارای گرجی شد، توانست گام دیگری نیز به پیش بردارد و طعمه‌اش یعنی خواجه الیاس را هم در قصر جای دهد. الیاس به زودی خواجه مخصوص مهدعلیا خواهد شد تا بدین ترتیب نفوذ کفایت خاتون در دربار نیز گسترش یابد.

شازده بصیر هم پس از مدت‌ها تلاش برای نزدیک شدن به اندرونی شاه و به دست آوردن اعتماد مهدعلیا، بالاخره توانست با استفاده از رازی که نقره برایش تعریف کرده، کاری کند تا مهدعلیا یادگاری محمدشاه قاجار یعنی الماس ۵ قیراطی را دوباره از نزدیک ببیند. باید دید شازده اصیر در ادامه چه نقشه‌ای در سر دارد.

برای دانلود قسمت ۳۸ سریال جیران به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف با لینک مستقیم و حجم رایگان، روی لینک بالای صفحه کلیک کرده و کیفیت موردنظرتان را دریافت نمایید.

بازیگران سریال جیران قسمت ۳۸

بازیگران:

  • بهرام رادان
  • پریناز ایزدیار
  • مریلا زارعی
  • امیر جعفری
  • مهدی پاکدل
  • غزل شاکری
  • رعنا آزادی‌ور
  • ستاره پسیانی
  • رویا تیموریان
  • امیرحسین فتحی
  • هومن برق‌نورد
  • سمیرا حسن‌پور
  • مهدی کوشکی
  • غلامرضا نیکخواه
  • سیاوش چراغی‌پور

درباره سریال جیران

سریال جیران در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد. حسن فتحی که پیش از این با ساخت سریال موفق و پرطرفدار شهرزاد، تجربه ساخت سریال تاریخی و عاشقانه در شبکه نمایش خانگی را داشت، این بار به سراغ ساخت یک عاشقانه جذاب دیگر رفته است.

تاکنون ۳۸ قسمت سریال جیران منتشر شده و این سریال پر بازیگر نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شده است. چند هفته توقیف آن نیز نتوانسته باعث ریزش علاقه‌مندان این مجموعه تاریخی جذاب گردد.

داستان سریال جیران

جیران، داستانی عاشقانه و تاریخی است که ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه را در دوران پس از مرگ امیرکبیر به تصویر می‌کشد؛ داستان اصلی این سریال حول عشق شاه به دختری روستایی به نام «جیران» شکل می‌گیرد.

ناصرالدین شاه در سفری که برای شکار به تجریش رفته، یک دل نه صد دل عاشقِ خدیجه تجریشی یا همان جیران می‌شود. اما جیران که خود دلباخته سیاوش، شاگرد پدرش است، از درخواست شاه امتناع کرده اما در نهایت به زور تهدید اطرافیان شاه بالاجبار راهی قصر ناصری می‌گردد. پس از آن که خدیجه به ازدواج شاه درآمد، به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد.

شما می‌توانید برای دانلود قسمت ۳۸ جیران و همچنین قسمت‌های قبلی این سریال، به لینک ابتدای صفحه مراجعه کرده قسمت دلخواه خود را با لینک مستقیم و با ترافیک نیم‌بها دانلود نمایید.

دانلود قسمت 38 سریال جیران کامل با لینک مستقیم و ترافیک رایگان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − دو =