کد خبر : 315035
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
-

پپه: سه فینال دیگر تا قهرمانی پیش‌رو داریم

پپه: سه فینال دیگر تا قهرمانی پیش‌رو داریم

مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال از پیروزی قاطع برابر سوییس خوشحال است و از شانس بالای این تیم برای قهرمانی در این رقابت بزرگ گفت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال پرتغال زیباترین نمایش خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ در دیدار برابر سوییس داشت.

پرتغال در این بازی با نتیجه قاطع ۶ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و برای مدعیان کسب عنوان قهرمانی خط و نشان کشید. پپه، مدافع باتجربه و تمام نشدنی پرتغال در این بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت و گل دوم را با یک ضربه سر دیدنی به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت: این برد قاطع و شیرین به لطف بازی گروهی بسیار خوب ما بود. ما یک فوتبال بسیار زیبا و گروهی را به نمایش گذاشتیم. همه می‌دانستند که این بازی تا چه اندازه مهم است و به همین خاطر باید به همه تبریک گفت. برایم افتخار است که بخشی از این مجموعه بزرگ هستم.

پپه ادامه داد: راموس شب درخشانی را پشت سرگذاشت و ثابت کرد که سرمربی تیم می‌تواند به او اعتماد کند. راموس بازیکن جوان اما بسیار پر تلاشی است و قطعا در آینده بیش‌تر از او خواهیم شنید. ما یک نمایش بسیار خوب داشتیم و از این تیم بسیار راضی هستم.

او درباره این که سانتوس، سرمربی تیم قبل از بازی چه چیزی به او گفت؟ این‌گونه واکنش نشان داد: نمی‌توانم همه آن چه را که سرمربی تیم به من گفت بر زبان آورم. او از اهمیت این بازی گفت. تیم دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کرد. ما بسیار هوشمندانه بازی کردیم و با شایستگی راهی دور بعد شدیم.

پپه در پایان گفت: ما چهار روز دیگر تا بازی برابر مراکش فرصت داریم. باید به خوبی ریکاوری کنیم و خود را آماده این بازی حساس کنیم. نمی‌گویم که ما قهرمان می‌شویم و یا شانس بیش‌تر داریم. تنها می‌گویم که برای قهرمانی و رویاسازی سه فینال پیش رو داریم. یک بازی سخت برابر مراکش داریم و باید خود را به سطح این بازی برسانیم.

پپه: سه فینال دیگر تا قهرمانی پیش‌رو داریم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =