کد خبر : 311748
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
-

چالش‌های محیط کار در «پاکار»

چالش‌های محیط کار در «پاکار»

رادیو اقتصاد در برنامه «پاکار» به قوانین و مقررات محیط کار و چالش‌های نیروی انسانی می‌پردازد.

به گزارش عصرقائم، مهدی شیار ـ تهیه‌کننده برنامه «پاکار» ـ گفت: در این برنامه چالش‌های نیروی انسانی در محیط‌های کاری را مطرح و راهکارهای برون‌رفت از این مشکلات را با حضور کارشناسان متخصص نیروی انسانی طراحی و بررسی می‌کنیم.

وی درباره‌ی محورهای اصلی برنامه «پاکار» توضیح داد: عمده موضوعات این برنامه در مورد روابط مدیران با کارکنان، کارکنان با همکاران، آشنایی با قوانین محیط کار و شرح وظایف مشاغل مختلف است.

شیار استفاده از آیتم نمایشی را یکی از راه‌های مناسب جذب مخاطب برای برنامه دانست و گفت: ما در این برنامه سعی کردیم در قالبی نمایشی یک محیط کار را ترسیم کنیم و روابط بین کارکنان و راهکارهای افزایش بهره‌وری را که از مشکلات اصلی محیط های کاری است برای مخاطبان تداعی کنیم.
وی ادامه داد: مجریان در این برنامه نقش مدیران اقتصادی مجموعه را ایفا می‌کنند تا مخاطبان ارتباط بهتری با برنامه برقرار کنند.

این تهیه‌کننده نحوه انتخاب موضوعات برنامه را مبتنی بر نظرات تیم محتوایی دانست و گفت: برای انتخاب موضوع برنامه از نظر فعالان اقتصادی و کارشناسان حوزه منابع انسانی استفاده می‌کنیم و در کنار آن از نظرات مخاطبان در طول برنامه نیز بهره می‌بریم.

برنامه «پاکار» به تهیه‌کنندگی مهدی شیار و گویندگی ژاله اکبری و امیر علی عسگری شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۰ از رادیو اقتصاد پخش می شود.

چالش‌های محیط کار در «پاکار»

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 17 =