کد خبر : 308069
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
-

شوارتزر: کره‌جنوبی بهترین نماینده آسیا در جام جهانی خواهد بود

شوارتزر: کره‌جنوبی بهترین نماینده آسیا در جام جهانی خواهد بود

دروازه‌بان پیشین تیم ملی استرالیا احساس می‌کند که کره جنوبی احتمالا بهترین عملکرد را در بین تیم‌های آسیایی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد داشت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از استار نیوز، مارک شوارتزر، دروازه‌بان استرالیایی پیشین میدلزبورو و فولام که سابقه بازی در چلسی و لسترسیتی را نیز در کارنامه خود دارد، معتقد است که تیم ملی کره جنوبی که برای دهمین بار متوالی به جام جهانی راه یافته است، می‌تواند در دوحه شگفتی‌ساز شود.

سایر نماینده‌های آسیا که به جام جهانی راه یافته‌اند ایران، ژاپن، عربستان، استرالیا و قطر میزبان هستند.

شواتزر گفت: استرالیا در گروه D با تیم‌های قدری مثل دانمارک و فرانسه باید روبه‌رو شود که قرعه سختی است اما مطمئناً امسال شرایط برای ما فرق خواهد کرد و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم. ژاپن تیمی است که بارها و بارها ثابت کرده است که می‌تواند در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند و شگفتی‌ساز شود. باز هم عربستان دست کم گرفته شده است، زیرا آن‌ها در طول مسابقات مقدماتی عملکرد خوبی داشتند. با مقدار پول و زمانی که آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، فکر می‌کنم آنها در این جام جهانی نتایج در خور توجه‌ای کسب کنند.

دروازه‌بان پیشین استرالیا که در کوالالامپور حضور دارد گفت: اگر مجبور به انتخاب باشم، می‌گویم کره جنوبی بهترین نماینده آسیا در جام جهانی خواهد بود زیرا سون هیونگ مین یک بازیکن شگفت‌انگیز است و می‌تواند در جام جهانی شگفتی خلق کند.

مارک شوارتزر هم‌چنین بر این باور است که سنگال با امثال سادیو مانه از بایرن مونیخ، ادریسا گیه از اورتون و ادوارد مندی از چلسی می‌تواند بزرگ‌ترین شگفتی جام جهانی را در قطر خلق کند.

شوارتزر: کره‌جنوبی بهترین نماینده آسیا در جام جهانی خواهد بود
مارک شوارتزر، نفر وسط
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =