کد خبر : 307916
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
-

وقف ۲۴ میلیارد ریالی به نیت امام رضا(ع) در قائم‌شهر

وقف ۲۴ میلیارد ریالی به نیت امام رضا(ع) در قائم‌شهر

دبیر کانون‌های خدمت رضوی قائم‌شهر گفت: «نوراله براری» خیر نیک اندیش یک قطعه زمین به مساحت ۳۰۰ مترمربع به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در روستای چمازکتی قائم شهر وقف انجام امورخیریه به نیت امام رضا(ع) کرد.

به گزارش عصرقائم، محمد صادق فاضل زاده در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دلدادگان به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) در سراسر ایران اسلامی علی الخصوص استان ولایتمدار و علوی تبار مازندران و شهرستان قائم شهر در راستای خدمت به محرومین به نیت خشنودی ائمه اطهار(ع) و ترویج سیره آنها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، اظهار کرد: خادمیاران رضوی نیزبا ابتکارات جدید از جمله وقف و انفاق درصدد رفع آلام نیازمندان به نیت امام رضا(ع) هستند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه وقف، سنت حسنه‌ای است که در دین اسلام  و از سوی بزرگان دین به آن تأکید بسیار شده است، افزود: با گسترش فرهنگ وقف و نذر، راه کمک به محرومان تسهیل می شود.

وی گفت: «نوراله براری» خیر نیک اندیش یک قطعه زمین به مساحت ۳۰۰ مترمربع به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در روستای چمازکتی قائم شهر وقف انجام امورخیریه به نیت امام رضا(ع) کرد.

فاضل زاده با بیان اینکه در نیت این واقف خیر اندیش آمده که تولیت و بهره مندی از منافع آن به عهده ی دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر باشد، ادامه داد: عواید حاصل از وقف ونذورات جمع‌آوری‌شده  از مردم  نوع دوست قائم شهر صرف ساخت مسکن محرومین، تهیه جهیزیه نوعروسان، درمان بیماران، تامین هزینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس، تامین اجاره بهاء مستاجرین، توزیع نان رایگان، پرداخت بدهی نیازمندان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و… می شود.

وی گفت: از مردم شریف قائم شهر که دلداده اهل‌بیت (علیهم‌السلام) هستند تقاضا داریم  نیت وقف‌های خود را برای امام رضا (ع) قرار دهند و هر کس به‌اندازه توانش به نام امام رضا (ع) و باهدف کمک به نیازمندان وقف کند.

به گزارش بلاغ،  «محمد اسماعیل امام زاده» دبیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران و حجت الاسلام «سیدصفر علوی» مسئول وقف و نذر استان، حجت الاسلام «رضا شریفی» مسئول کانون خدمت رضوی وقف و نذر شهرستان قائم شهر و جمعی از خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) کانون محله ای خدمت رضوی شهدای روستای چمازکتی و اهالی این روستا در مراسم وقف زمین «نوراله براری» حضور داشتند.

وقف ۲۴ میلیارد ریالی به نیت امام رضا(ع) در قائم‌شهر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 19 =