کد خبر : 307821
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
-

حزب‌الله عراق:حمله به ما نتایج فاجعه‌‎باری به دنبال دارد

حزب‌الله عراق:حمله به ما نتایج فاجعه‌‎باری به دنبال دارد

مسؤول امنیتی کتائب حزب الله بر عدم درگیری با نظامیان آمریکایی در هفته گذشته نه در عراق نه در خارج از عراق تأکید کرد و گفت که در صورت حمله آمریکایی‌ها به مقاومت، نتایج فاجعه باری در انتظارشان خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، ابوعلی العکسری مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق یکشنبه شب در ژیامی توئیتری، اعلام کرد که نیروهای مقاومت طی هفته گذشته، هیچ گونه درگیری با نظامیان اشغالگر آمریکا چه در خاک عراق و چه در خارج از خاک این کشور، نداشته‌اند.

العکسری اظهارات برخی مقامات آمریکایی درباره حمله گردان‌‎های حزب الله عراق به مواضع نیروهای آمریکایی را ناشی از عدم توانایی در حمایت از نیروهای خودی، ضعف اطلاعاتی آن‌ها و بهانه ای برای حملات احتمالی آن‌ها دانست و تأکید کرد که در صورت هرگونه حمله به مواضع مقاومت، پیامدهای فاجعه باری برای آمریکایی‌ها خواهد داشت.

وی در ادامه خواستار اخراج نیروهای ترکیه از عراق شد و افزود: می‌بایست نیروهای ترکیه را از خاک عراق طی دو مرحله اخراج کرد، مرحله نخست اخراج از پایگاه‌هایشان در خاک عراق و مرحله دوم پاکسازی نوار مرزی عراق و ترکیه از مزدورانشان است که مقاومت و همپیمانانش قادر به انجام آن هستند.

حزب‌الله عراق:حمله به ما نتایج فاجعه‌‎باری به دنبال دارد/ترکیه باید در دو مرحله عراق را ترک کند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 19 =