کد خبر : 307409
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
-

۳۰ عملیات ضد صهیونیستی طی ۴۸ ساعت

۳۰ عملیات ضد صهیونیستی طی ۴۸ ساعت

پس از تجاوز ۳ روزه صهیونیست‌ها به غزه، آمارها از افزايش عمليات مقاومتي فلسطيني‌ها علیه رژیم صهیونیستی در كرانه باختري خبر مي دهند.

به گزارش عصرقائم، امروز ديگر كمتر كسي ترديد دارد كه كرانه باختري در حال تغيير است. حجم عمليات‌هاي فردي و گروهي فلسطيني‌ها در اين بخش از سرزمين فلسطين به صورت ماهانه در حال افزايش است. مشخص است كه برخلاف رويه به نسبت آرامي كه در گذشته‌هاي دور در كرانه باختري شاهد بوديم، طي چند سال گذشته بويژه يك سال گذشته كرانه باختري در حال تبديل شدن به نوار غزه دوم است.

به عبارت ديگر فلسطينيان ساكن در كرانه باختري نيز به اين نتيجه رسيده‌اند كه هرگونه عقب نشيني و سكوت در برابر اشغالگران به اشغال بيشتر سرزمين‌شان منجر خواهد شد و از اين رو نيز تعداد عمليات‌هاي ضد صهيونيستي در كرانه باختري اين روزها بسيار بيشتر از گذشته است. در همين ارتباط نيز منابع ميداني فلسطين گفته‌اند کرانه باختری طی دو روز گذشته شاهد ۳۰  عملیات مقاومتی بوده که اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست  را در مناطق مختلف هدف قرار داده است. پايگاه خبري فلسطین الیوم نيز در گزارشي تائيد كرده كه نیروهای مقاومت فلسطين در کرانه باختری، چند عملیات ضد صهیونیستی با استفاده از سلاح گرم در خیابان «القدس» و اردوگاه «البلاطه» در نابلس و جنین نیز انجام داده‌اند. در همين ارتباط گفته شده كه نیروهای مقاومت همچنین  در میدان «العلیمی» در طولکرم به سمت نیروهای اشغالگر  صهیونیست کوکتل مولوتف پرتاب کردند. علاوه‌بر اين گفته شده كه یک شهرک‌نشین صهیونیست پس از هدف قرار گرفتن خودروی وی در ایست بازرسی «موو دوتان» مجروح شد.

عملیات‌های ضد صهیونیستی شامل تیراندازی، زیر گرفتن با خودرو، بسته‌های انفجاری، پرتاب کوکتل مولوتف و مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست است. آمارهاي اعلام شده از سوي منابع فلسطيني نيز حكايت از افزايش حجم حملات ضداشغالگري در سرزمين‌هاي فلسطيني دارد. براساس اين آمار، از آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی تا کنون يعني از حدود ۸ ماه پيش بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ عملیات توسط نیروهای مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست در سراسر اراضی اشغالی انجام شده است. در حالي كه در ماه ژانويه يعني ۸ ماه پيش ۶۲۳ اقدام مقاومت عليه صهيونيست‌ها ثبت شد، اين آمار در ماه گذشته و طي فقط يك ماه به حدود ۹۰۰ عمليات رسيد. پيش بيني مي‌شود افزايش تعداد عمليات نيروهاي فلسطيني در ماه‌هاي آينده هم ادامه داشته باشد.

همزمان با افزايش عمليات‌هاي مقاومت فلسطين عليه اشغالگران، «ناصر ابوشريف»، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داده است که در جنگ آینده، بساط رژیم موقت صهیونیستی از خاک فلسطین برچیده خواهد شد. ابوشریف بعد از ظهر پنجشنبه تأکید کرد که پروژه صهیونیسم علیه فلسطین، بسیار واضح و روشن است و هر کس که توهم تشکیل دولت در مرزهای ۱۹۶۷ را داشت، با زورگویی رژیم صهیونیستی، توهماتش از بین رفت. اين عضو جهاد اسلامي با بیان اینکه جنگ آینده ملت فلسطین باید برای «جارو کردن اسرائیل از خاک فلسطین» باشد، تصریح کرد، باید در راستای آزاد‌سازی کامل فلسطین تلاش کرد؛ لذا وحدت میادین در این زمینه نقش مهمی دارد.

30 عملیات ضد صهیونیستی طی 48 ساعت / جهاد اسلامی: اسرائیل را از خاک فلسطین جارو می‌کنیم  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 6 =