کد خبر : 307378
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
-

احتمال وجود یک سناریو در قطع و خشکاندن درختان تهران

احتمال وجود یک سناریو در قطع و خشکاندن درختان تهران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر استفاده از ظرفیت قوه قضاییه برای برخورد با موضوع قطع و خشکاندن درختان گفت: احتمال دارد این موضوع در تهران به صورت یک سناریو باشد.

به گزارش عصرقائم، پرویز سروری در جمع خبرنگاران در خصوص تکرار موضوع قطع و خشکاندن درختان در تهران گفت: ما هم نگرانی‌هایی در خصوص قطع و خشکاندن درختان در سطح شهر تهران داریم. بی‌تردید یکی از دغدغه‌ها و مسائل مهم تهران موضوع آلودگی هوا است؛ لذا گسترش و توسعه فضای سبز می‌تواند در این حوزه بسیار اثرگذار باشد.

وی افزود: قطعا در خصوص توسعه فضای سبز این طور نیست که هر زمانی که تصمیم گرفتیم درختی بکاریم و آن درخت رشد کند. قطعا رشد یک درخت به زمان زیادی نیاز دارد و باید ظرفیت‌های تنفسی تهران را علاوه بر توسعه، حراست و نگهداری کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص قطع درختان در پایتخت و تکرار آن ظرف روزهای گذشته گفت: می‌توان این ذهنیت و نگرانی را نیز داشته باشیم که احتمال دارد دست‌های پنهانی به دنبال تکرار این موضوع در تهران باشند و قطع و خشکاندن درختان یک سناریو باشد.

وی تأکید کرد: بی‌تردید قطع و خشکاندن درختان جرایم سنگینی را به همراه دارد و در این مسیر از ظرفیت قوه قضاییه استفاده خواهیم کرد و تمام راهکارها شامل راهکارهای سلبی و ایجابی را برای جلوگیری از تکرار این موضوع به کار خواهیم گرفت.

احتمال وجود یک سناریو در قطع و خشکاندن درختان تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + یازده =