کد خبر : 317931
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
-

رییس سازمان ملی استاندارد مهمان شورای شهر تهران

رییس سازمان ملی استاندارد مهمان شورای شهر تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور رییس سازمان ملی استاندارد برای ارائه گزارش عملکرد به مناسبت روز ملی هوای پاک در صحن علنی فردای شورا خبر داد.

به گزارش عصرقائم، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری یکصـد و بیست و سومین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور جلسه روز یکشنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۱ از حضور مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندار ایران در صحن شورا خبر داد و گفت: در بخش نخست جلسه مقرر شده تا به مناسبت روز ملی هوای پاک مجموعه ملی استاندارد ایران در خصوص عملکرد این سازمان گزارشی از اقدامات خود قرائت کرده و برنامه آتی خود را درباره این موضوع مهم اعلام کند.

وی گفت: بررسی یک فوریت استفساریه شهردار تهران در خصوص” مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی نظارت فنی و عوارض استفاده موقت در شهر تهران” که در قالب یک فوریت استفساریه از سوی شهردار تهران برای الحاق تبصره به این مصوبه به شورا ارسال شده به عنوان دستور دوم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در راستای تصویب یک فوریت ” طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانواده شهر تهران” که در یکصدو هجدهمین جلسه رسمی شورا به تصویب رسید قرار است تا در جلسه فردا ابعاد دیگر این طرح مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه تشریح دستور جلسه صحن یکصـد و بیست و سومین از” اصلاح بندی از تبصره های بودجه سال ۱۴۰۱ شورای شهر تهران” به همراه قرائت گزارش از سوی کمیسیون های مشترک برنامه و بودجه و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری خبر داد.

نادعلی تاکید کرد: انتخاب دو نفر نماینده تام الاختیار شورای شهر تهران جهت عضویت در “شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی پژوهشی شهرداری تهران” و “عضویت در کمیته کاربست طرح ها و فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی ” به عنوان دو دستور آخر صحن فردا ذکر شده که مورد بررسی و انتخاب اعضاء قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان ملی استاندارد مهمان شورای شهر تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 5 =