کد خبر : 307274
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
-

آمادگی بیش از ۲ هزار موکب ایرانی برای پذیرایی از زائران اربعین

آمادگی بیش از ۲ هزار موکب ایرانی برای پذیرایی از زائران اربعین

معاون ستاد عتبات عالیات کشور با اعلام اینکه بیش از دو هزار موکب ایرانی برای پذیرایی از زائران اربعین ثبت‌نام کنم خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم موکب‌های مازندران در مراسم اربعین امسال به نحو شایسته به زائران خدمات‌دهی کنند.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا شهاب‌الدین شهمیرزادی مدیر بازرسی و امور حقوقی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در حاشیه همایش خادمین حسینی اربعین که در فریدونکنار برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهارکرد: اربعین تجلی عشق و ارادت خاص شیعیان به امام حسین(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: امسال پس از دو سال وقفه دوباره مراسم باشکوه اربعین برگزار می‌شود و همه امکانات فراهم شده تا شاهد حضور حداکثری در این همایش بزرگ باشیم.

مدیر بازرسی و امور حقوقی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور تصریح کرد: دولت تمام ظرفیت‌های خود را به‌کار گرفته تا مردم بتوانند در این همایش بزرگ شرکت کنند.

شهاب‌الدین شهمیرزادی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود که اربعین امسال شاهد حضور پرشور مردم ایران و دیگر نقاط دنیا باشیم یادآورشد: تاکنون دو هزار و ۳۰۰ موکب از ایران برای خدمات دهی زائران اربعین ثبت نام کرده‌اند که نیمی از این موکب‌ها در عراق و نیمی دیگر در ایران خدمات دهی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه موکب‌ها باید امکانات لازم را پیش‌بینی کنند گفت: باتوجه به اینکه در فصل گرما به سر میبریم لازم است امکانات متناسب فراهم شود.

مدیر بازرسی و امور حقوقی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه مازندران از استان‌هایی است که حضور فعال در راهپیمایی اربعین دارد یادآورشد: باتوجه به ظرفیتی که مازندران دارد پیش‌بینی می‌کنیم موکب‌های این استان در مراسم اربعین امسال به نحو شایسته به زائران خدمات‌دهی کنند.

آمادگی بیش از ۲ هزار موکب ایرانی برای پذیرایی از زائران اربعین

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 18 =