کد خبر : 306861
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
-

توصیه لوییس فان خال به دی یانگ

توصیه لوییس فان خال به دی یانگ

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به هافبک آبی اناری‌ها توصیه کرد که این تیم را ترک کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از دیلی میل، سرنوشت فرانکی دی یانگ با بارسلونا هم‌چنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دی یانگ از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان در پست تخصصی خود است و عملکرد بسیار خوبی هم در بارسلونا داشته است اما مشکلات مالی آبی اناری‌ها باعث شده است تا سران باشگاه خواستار جدایی این بازیکن باشند.

مدیریت کنونی باشگاه بارسلونا قرارداد کنونی دی یانگ را که در سال ۲۰۲۰ تمدید شد، قبول ندارد. لاپورتا و دستیاران او بر این باور هستند که قرارداد دی یانگ به همراه ترشتگن، لنگلت و جرارد پیکه به صورت غیرقانونی تمدید شده است و باید دستمزد آنان کاهش پیدا کند.

دی یانگ این مساله را قبول ندارد و به همین خاطر با مدیریت باشگاه به مشکل خورده است تا ادامه حضورش در آبی اناری‌ها در هاله‌ای از ابهام باشد.

سران بارسلونا برای فرار از بحران مالی چاره‌ای جز فروش این بازیکن هلندی ندارند اما گزارش‌ها حاکی از این است که این بازیکن برای جدایی خواستار دریافت کامل معوقات خود طبق قراردادش با آبی اناری‌ها شده است.

روزنامه دیلی میل در ادامه گزارش خود از توصیه لوییس فان خال، سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به دی یانگ سخن به میان آورد و نوشت: فان خال به عنوان سرمربی هلند از دی یانگ خواسته است که در سال جام جهانی بارسلونا را ترک کند.

به نظر می‌رسد که دی یانگ باوجود خریدهای جدید بارسلونا در این تیم نیمکت‌نشین خواهد شد و به همین خاطر فان خال دوست ندارد که این بازیکن کلیدی آمادگی خود را از دست دهد.

از چلسی و منچستر یونایتد به عنوان جدی‌ترین مشتریان دی یانگ سخن به میان می‌آید که البته شانس چلسی بیش‌تر است چرا که این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد این درحالی است که منچستر یونایتد نتوانست جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد.

توصیه لوییس فان خال به دی یانگ

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 10 =