کد خبر : 307010
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
-

تظاهرات در وین در محکومیت حملات نظامیان صهیونیست به نوار غزه

تظاهرات در وین در محکومیت حملات نظامیان صهیونیست به نوار غزه

گروهی از معترضان تظاهراتی را در وین، پایتخت اتریش در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار کردند که در نتیجه این حملات ۴۹ تن از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

به گزارش عصرقائم،  به نقل از خبرگزاری آناتولی، معترضان اتریشی در یکی از میدان‌های مهم در وین تجمع کرده و علاوه بر پرچم فلسطین، پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود “فلسطین آزاد است” و “حمایت از جنگ اسرائیل را متوقف کنید”.

در همین راستا، مارکس شولتز، فعال اتریشی اعلام کرد که برای زنده نگه داشتن یاد کسانی که جانشان را در حمله اخیر اسرائیل به غزه از دست دادند و همچنین برای حمایت از ملت فلسطین در این تظاهرات شرکت کرد.

وی مواضع اتریش و اروپا در قبال سیاست‌های رژیم اشغالگر را به باد انتقاد گرفت.

این فعال اتریشی همچنین تصریح کرد: ما از دولت‌ها و تمامی سازمان‌های غیر دولتی که از حقوق بشر حمایت می‌کنند می‌خواهیم که از ملت فلسطین حمایت کنند و در قبال آنچه رخ داده سکوت نکنند.

از روز جمعه تا روز یکشنبه گذشته، به مدت سه روز درگیری نظامی بین ارتش رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه رخ داد که با برقراری آتش بس با میانجیگری مصر خاتمه یافت.

طبق آمار رسمی وزارت بهداشت فلسطین، در نتیجه این حمله اسرائیل ۴۹ تن شهید شدند که از میان آنها ۱۷ تن کودک بودند و ۳۶۰ تن دیگر زخمی شدند.

تظاهرات در وین در محکومیت حملات نظامیان صهیونیست به نوار غزه

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − هشت =