کد خبر : 306129
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
-

ثبت نام نایب رییس کمیته المپیک برای ریاست

ثبت نام نایب رییس کمیته المپیک برای ریاست

نایب رییس کمیته ملی المپیک برای پست های ریاست و نایب رییسی انتخابات دوره جدید ثبت نام کرد.

به گزارش عصرقائم، در ششمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، فضل الله باقرزاده هم کاندیدا شد و برای پست های ریاست و نایب رئیسی ثبت نام کرد.

باقرزاده نایب رییس فعلی کمیته ملی المپیک است که البته رییس فدراسیون شمشیربازی هم بود اما دوره ریاست او در شمشیربازی به پایان رسید. با توجه به اینکه باقرزاده سمت نایب رییسی کمیته ملی المپیک را برعهده دارد توانست از این طریق در انتخابات کمیته ملی المپیک کاندیدا شود.

باقرزاده پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران بیان کرد: حدود ۴۰ سال است که در ورزش هستم و پست های مختلفی در ورزش دارم و ۲ دوره نیز عضو هیات اجرایی و نایب رییس کمیته ملی المپیک بودم. ۴۰ سال است که کار مدیریتی می‌کنم و در کنار آن استاد دانشگاه هم هستم. عضو شورای عالی ورزش هم هستم و تجربه خوبی دارم. ساختار کمیته ملی المپیک را خوب می‌شناسم و احساس مسئولیت کردم.

او ادامه داد: شرایطی در این دوره وجود دارد که دوره های قبل اینگونه نبود. چنانچه شخصیت‌های برجسته سیاسی، وزیر یا صالحی امیری بیایند، حتما به نفع آنها کنار می‌روم در غیر این صورت مقبولیت در جامعه ورزش را دارم که انتخاب شوم. با همه فدراسیون ها تعامل خوبی دارم و همه آنها را خوب می شناسم. امیدوارم روز انتخابات، روز خوبی برای جامعه ورزش باشد. انتخابات ما مانند ریاست جمهوری نیست. ما نمی توانیم برویم تبلیغ کنیم‌ چون همه یکدیگر را می شناسیم.

باقرزاده همچنین گفت: کمیته ملی المپیک بسیار مهم است و وزارت خارجه ورزش است و دنیا هم کمیته ملی المپیک را می‌شناسد. اگر فدراسیون ها دچار مشکل شوند، به کمیته ملی المپیک نامه می زنند. باید تعامل خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشد. کمیته ملی المپیک در یکی، دو برهه در زمان هاشمی‌طبا و صالحی امیری موفق بوده است و کسی که جایگزین می‌شود باید تعامل خوبی داشته باشد.

باقرزاده در پاسخ به این پرسش که اگر وزیر و صالحی امیری هر دو با هم در انتخابات باشند، به نفع چه کسی انصراف می دهد؟ تاکید کرد: به نفع هر دو کنار می‌روم. اگر وزیر بیاید سکان دار ورزش و از جامعه ورزش است. آقای صالحی امیری که واقعا موفق بوده است هر چند شخصیت برجسته فرهنگی و اجتماعی بود اما توانست جایگاه خوبی در ورزش به دست آورد و هویت خاصی به کمیته ملی المپیک بخشید. اگر بیایند از انتخابات ریاست کنار می روم و در انتخابات نایب رییسی هستم.

ثبت نام نایب رییس کمیته المپیک برای ریاست/ باقرزاده: صالحی امیری یا سجادی بیایند، انصراف می‌دهم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =