کد خبر : 306180
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
-

تشریح جزئیات فرآیند ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی

تشریح جزئیات فرآیند ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی

تقویم فرآیند ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی توسط مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش عصرقائم، دکتر رسول یاراحمدی، رئیس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت گفت: در راستای اجرا و تحقق برنامه ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ برنامه عملیاتی –زمانی از سوی دفتر توسعه هماهنگی و ارزیابی تحقیقات اعلام شده است.

دکتر یاراحمدی با اعلام این‌که گزارش نتایج ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقاتی مراکز و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تاریخ ۳۰ آبان ماه منتشر خواهد شد، به تشریح جزئیات این برنامه زمانی پرداخت و گفت: اولین گام برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی بود که در تاریخ دهم مرداد ماه برگزار شد و به دنبال آن در تاریخ یک تا پانزده شهریور، دسترسی جهت مشاهده نتایج محور تولید دانش توسط ذی نفعان جهت رسیدگی به مغایرت‌ها برای دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی فراهم خواهد شد.

وی افزود: در این مدت در بازه زمانی اول تا هفتم شهریور ماه مهلت بارگذاری اطلاعات محور حاکمیت و رهبری و اثرگذاری است و از هشتم تا بیست و یکم مهلت داوری مستندات است، پس از آن از تاریخ ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه دانشگاه‌ها فرصت دارند نتایج را مورد بازبینی قرار دهند و در صورت مغایرت اعلام کنند.

به گفته وی، نتایج اولیه ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقات و فناوری در تاریخ یک مهر ماه اعلام خواهد شد.

تشریح جزئیات فرآیند ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت؛ رئیس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت تصریح کرد: پس از آن تا هفت مهر ماه نوبت به بارگذاری اطلاعات محورهای حاکمیت و راهبری و اثرگذاری مراکز تحقیقاتی است. داوری مستندات نیز در بازه زمانی ۷ تا ۸ آبان ماه توسط کمیته‌های داوری انجام خواهد شد. پس از بازبینی و اعلام نتایج اولیه ارزشیابی مراکز تحقیقاتی در نهایت گزارش نتایج ارزشیابی فعالیت‌های تحقیقاتی مراکز و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تاریخ ۳۰ آبان ماه منتشر خواهد شد.

تشریح جزئیات فرآیند ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 5 =