کد خبر : 301550
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
-

۱۰ جوان کارآفرین راهی رویداد بین‌المللی (TOYP) شدند

۱۰ جوان کارآفرین راهی رویداد بین‌المللی (TOYP) شدند

با پایان یافتن رویداد بین‌المللی ۱۰ جوان شایسته(TOYP) ایران، بر اساس رای داوران ۱۰ نفر برای ورود به مرحله بین‌المللی انتخاب شدند.

به گزارش عصرقائم، هر ساله اتاق بین‌­المللی جوانان(JCI)، ۱۰ جوان برجسته ۱۸ تا ۴۰ سال که توانسته‌­اند مأموریت JCI را به روش­‌های گوناگون به انجام برسانند را با هدف شناسایی این جوانان، ترویج فرهنگ رهبری در مسئولیت‌­های اجتماعی در جهان انتخاب می‌­کند. این برگزیدگان به الگویی برای سایر جوانان بدل شده و داستان‌­های کشف، عزم و نبوغ آن­ها الهام بخش سایرین بوده تا به رهبران بهتری تبدیل شده، جوامع بهتری ایجاد کرده و برای ایجاد تأثیر پایدار اقدام کنند. این رویداد به صورت محلی، ملی و بین‌المللی اداره می‌­شود.

از سال ۱۹۸۳، JCI بیش از ۳۰۰ نفر از ۵۷ کشور را به جهان معرفی کرده است. معیار اصلی JCI برای انتخاب جوانان برتر، اثرگذاری اجتماعی و الهام بخشی فرد برای جامعه و انسان‌­ها است.

در اختتامیه این رویداد که روز گذشته یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار شد، بعد از ارائه سخنرانی‌هایی، داوران فعالیت خود را برای انتخاب ۱۰ جوان کارآفرین آغاز کردند که نتایج این داوری به این شرح است:

پوریا عالمی
سینا تقی‌زاده
تارا حصاری
حسام سردارلو
امیر دارستانی فراهانی
سید عرفان موسوی
طیبه شاه ولی
یاسین شریعتی
سجاد اکبرپور
محمد مهدی مومن زاده

این افراد برای حضور در رقابت بین‌المللی “تویپ” انتخاب شدند.

نوید ادریس دبیرکل اتاق بین‌الملل جوانان ایران در گفت‌وگو ، با بیان اینکه رویداد بین‌المللی “تویپ” با مشارکت ۱۲۵ کشور برگزار می‌شود، گفت: هر کدام از کشورها می‌توانند ۱۰ جوان منتخب را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی معرفی می‌کنند تا در مرحله بین‌المللی با حضور داوران جهانی، با یکدیگر به رقابت یپردازند.

ادریس با تاکید بر اینکه داوری بین‌المللی چند سطحی است، توضیح داد: سطح اول انتخاب ۳۰ منتخب جهانی از بین بیش از ۶۰۰ نفر کاندید است و در نهایت از بین این ۳۰ نفر ۱۰ منتخب جهانی معرفی خواهند شد. اعلام نتایج رسمی امسال نیز همانند هر سال در کنگره جهانی اتاق‌های بین‌الملل جوانان یکی از کشورها است و در سال جاری این رویداد جهانی در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد.

دبیر کل اتاق بین‌المللی جوانان ایران خاطر نشان کرد: در رویداد تویپ ۲۰۲۲ منتخبین جهان به طور رایگان دعوت شده‌اند تا با هزینه اتاق بین‌الملل جوانان، علاوه بر گذراندن دوره‌های توانمندسازی، می‌توانند به شبکه‌سازی با جوانان موفق سایر کشورها، سرمایه گذاران و… بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه قول داده‌ایم جوانان ایران را جهانی کنیم، اظهار کرد: بر همین اساس در این رویداد ۱۰ جوان منتخب ایرانی را معرفی کردیم و این افراد فارق از اینکه جزو منتخبین جهان بشوند یا نشوند، امیدوار هستیم همچون سال‌های گذشته جزو منتخبین جهانی شوند و پرچم ایران را برافراشته کنند.

به گفته وی رزومه‌های انگلیسی افراد منتخب این رویداد به ۱۲۵ کشور ارسال شده است.

۱۰ جوان کارآفرین راهی  رویداد بین‌المللی (TOYP) شدند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 9 =