کد خبر : 299236
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
-

آمادگی مقاومت فلسطین برای درگیری احتمالی با رژیم صهیونیستی

آمادگی مقاومت فلسطین برای درگیری احتمالی با رژیم صهیونیستی

همزمان با کری خوانی و تهدیدهای وزیر جنگ اسرائیل علیه غزه، منابع از آمادگی مقاومت فلسطین برای مقابله با هرگونه درگیری و تنش احتمالی با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش عصرقائم، روزنامه الاخبار نوشت، مقاومت آماده مقابله جدید است تا در صورت عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز در ماه مبارک رمضان در کرانه باختری و شهر قدس اشغالی یا در صورت فکر کردن به ارتکاب هرگونه حماقتی در غزه به ویژه در دو زمینه نظامی و امنیتی با این رژیم مقابله کند.

در همین راستا، همزمان با بالاگرفتن تهدیدات اسرائیل علیه نوار غزه، آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای ارتش خود دستور داده تا برای عملیات نظامی جدید علیه نوارغزه آماده شوند. گروه‌های مقاومت بر این باور هستند که هدف دشمن در پشت پرده این تهدیدات، بازدارندگی این گروه‌ها از مقابله با آنها در صورت تشدید رخدادها در شهر قدس اشغالی است.

پیشتر کوخاوی تاکید کرد: لشکر غزه (نیروی نظامی اسرائیل مستقر در مرزهای نوار غزه) برای دفاع زمینی آماده است و ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا ماه رمضان و عید فصح یهودیان (۱۵ تا ۲۲ آوریل) با آرامش بگذرد.

وی ادامه داد: در صورت نیاز،‌ آماده هستیم که عملیات نگهبان دیوارهای ۲ را دوباره به جریان بیندازیم.

عملیات “نگهبان دیوارها” نامی است که اسرائیل به نبرد نظامی با گروه‌های فلسطینی در نوار غزه در فاصله ۱۰ تا ۲۱ مه ۲۰۲۱ داده است.

اسرائیل احتمال تشدید اوضاع امنیتی در سرزمین‌های فلسطینی به ویژه شهر قدس را در نتیجه آماده‌سازی گروه‌های بزرگ شهرک‌نشینان افراطی برای هجوم به مسجد الاقصی در ماه رمضان، که همزمان با مناسبت‌های اسلامی که امسال مصادف با اعیاد یهودیان است، پیش‌بینی می‌کند.

روزنامه الاخبار همچنین فاش کرد، بر اساس آمار و برآوردهای مقاومت، رژیم اشغالگر در حال حاضر آمادگی مقابله نظامی با نوار غزه را ندارد و این رژیم هیچ هدفی ندارد که بتواند به آن دست یابد و بیشترین کاری که می‌تواند انجام دهد کشتار غیرنظامیان است همانطور که طی روزهای اخیر در نبرد موسوم به “شمشیر قدس” رخ داد اما از نظر سیاسی نیز حمله به غزه امکان دارد منجر به سقوط کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی شود.

آمادگی مقاومت فلسطین برای درگیری احتمالی با رژیم صهیونیستی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + دوازده =