کد خبر : 298368
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
-

استقرار پلیس راهور در اطراف مراکز گردشگری پایتخت

استقرار پلیس راهور در اطراف مراکز گردشگری پایتخت

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در اولین هفته از سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در گفت‌وگو ، با اشاره به وضعیت ترافیکی پایتخت در هفته اول تعطیلات نوروزی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با برنامه ریزی هایی که از قبل صورت پذیرفته و استفاده از تمام توان انسانی و تجهیزاتی خود خدماتی را به مردم ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه تهران در ایام نوروز یکی از قطب های گردشگری است،  افزود: پلیس راهور تهران با استقرار عوامل خود در تمام نقاط گردشگری پرتجمع مانند میدان آزادی، پل طبیعت، کاخ نیاوران، برج میلاد، کاخ سعد آباد و … سعی در روان سازی و نظم بخشی به محورهای منتهی به این اماکن داشته است.

بهرام آبادی گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی تقریبا در تمام نقاط شهر تهران شاهد ترافیکی روان هستیم و صرفاً در اماکن گردشگری، تاریخی و تفریحی شهر تهران از حجم ترافیک قابل ملاحظه ای برخوردار هستیم.

کنترل سرعت در معابر تهران

وی ادامه داد: با توجه به خلوتی معابر و احتمال افزایش سرعت در بین برخی رانندگان، پلیس راهور تهران با بکار گیری ۵۰ تیم کنترل سرعت لیزرگان با  تخلفات سرعت که حادثه ساز می باشد، برخورد می‌کنند. در شب ها نیز با بکارگیری ۴۰ تیم دیگر علاوه بر عوامل همیشگی، محورها را از نظر کنترل سرعت و کاهش تصادفات، تقویت کرده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور افزود: پلیس در ایام نوروز به شدت با تخلفات حادثه ساز و حرکت با دنده عقب در بزرگراهها که مخاطره آمیز است برخورد قانونی خواهد کرد.

به گفته بهرام آبادی، پلیس راهور با تشکیل گشت های مشترک با بسیج و شهرداری، سعی در ارائه هرچه بهتر خدمات به هنگام، تصادف، خرابی و… دارد و علاوه بر این در تمام تقاطع های مهم پایتخت عوامل خودرو سوار، موتورسوار و پیاده پلیس راهور تهران در محل  مستقر بوده و آماده خدمات رسانی و تسهیل تردد  شهروندان و مسافران پایتخت در ایام نوروز است.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران با اشاره به روند رو به کاهش تصادفات و ترافیک در ایام نوروز گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان، راکبین موتورسیکت و عابرین شاهد کاهش این آمار در طول سال ۱۴۰۱ باشیم و همگی از تردد بدون خطر و حادثه در شهر تهران لذت ببریم.

بهرام آبادی در پایان با توجه به خلوتی معابر درایام نوروز به شهروندان توصیه کرد که برای کاهش تصادفات و سوانح از سرعت غیر مجاز پرهیز کنند.

استقرار پلیس راهور در اطراف مراکز گردشگری پایتخت/ فعالیت تیم‌های کنترل سرعت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =