کد خبر : 297910
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
-

تداوم تنفس هوای مطلوب در پایتخت

تداوم تنفس هوای مطلوب در پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز (اول فروردین ماه) کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قبول است.

به گزارش عصرقائم، پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می‌دهد که در صبح امروز (اول فروردین ماه) با وجود عدم وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده‌ قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از کاهش تردد خودروها در روز تعطیل است.

حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز تا حدودی از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند. با شکل‌گیری ناپایداری جوی و رشد ابرناکی همراه با وزش باد مؤثر تا اواخر وقت دوشنبه و کاهش نسبی تردد خودروها، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت.

با تداوم این روند تا صبح روز سه‌شنبه (۲ فروردین ماه) برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود. ناپایداری جوی همراه با افزایش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند.

این شرایط جوی همراه با احتمال بارش پراکنده تا اواخر وقت سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۹ بود و کیفیت هوای پایتخت در قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۰  و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

تداوم تنفس هوای مطلوب در پایتخت

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 6 =