کد خبر : 297609
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
-

مصطفوی: خدا را شکر که ژستد گل زد

مصطفوی: خدا را شکر که ژستد گل زد

مربی استقلال از گلزنی ژستد در دربی ابراز خرسندی کرد.

به گزارش عصرقائم، صالح مصطفوی مربی استقلال پس از تساوی تیمش در داربی، اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم ما به ویژه در نیمه اول در شروع بازی از نظر تاکتیکی سوار بر بازی بود. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و از نظر تاکتیکی تیم برتر میدان بودیم. تصمیماتی که آقای مجیدی برای این بازی اتخاذ کرد، کاملا جواب داد و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

وی افزود: روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم، به مرور نیز تیم را تهاجمی‌تر کردیم و خدا را شکر تعویض‌ها جواب دادند و گل مساوی را زدیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها گفته‌اند که داوری به سود استقلال بود، گفت: وقتی داور در دقیقه ۹ پنالتی ما را نمی‌گیرد، چه بگویم؟ کارشناسان داوری ببینند. داور تصمیم می‌گیرد چه کسی داخل زمین شود و چه کسی بیرون برود. من درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

وی درباره این که استقلال قهرمانی می‌شود؟ عنوان کرد: آقای مجیدی تاکید دارد که بازی به بازی پیش می‌رویم. هفت بازی باقیمانده است و هر بازی یک فینال است و اهمیت خاص خود را دارد. همه بازی‌ها سنگین هستند اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در هر بازی بهترین عملکردمان را نشان دهیم.

مصطفوی درباره گلزنی ژستد در داربی نیز گفت: برای او خوشحالم و خدا را شکر.

مصطفوی: خدا را شکر که ژستد گل زد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =